גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור הוצאה לאור?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל סופר מתחיל עומד בפני כמה וכמה אתגרים בירוקרטיים ולוגיסטיים, טרם ההוצאה לאור של הספר הראשון שלו. אחת המשימות החשובות ביותר של הספור הצעיר, היא למצוא הוצאה לאור שתלווה אותו לאורך תהליך העריכה וההשלמת הכתיבה, עד לקבל כותר לא פחות ממושלם. אמנם לא מדובר על חתונה קתולית, אבל הבחירה בהוצאה לאור תלווה אתכם בחודשים הקריטיים להפקתה של היצירה הספרותית החדש, ולכן אתם רוצים לבחור את הצוות האמין והמנוסה ביותר שילווה אתכם בתהליך.

 

מקצועיות ואנושיות – הוצאה לאור שחושבת עליכם

את ההשקעה הראשונה של זמן ומשאבים לכתיבת ספר חדש ועיצוב כריכה המתאימה לתוכן של הספר, אתם יכולים לעשות מתוך קירות הבית הפרטי שלכם, כמעט ללא עזרה חיצונית. ואולם, מהרגע ששלב הכתיבה הושלם ההוצאה לאור הופכת להיות שחקן מפתח. ההחלטה אודות ההוצאה לאור שתלווה אתכם מתבססת קודם כל על רמת המקצועיות של אנשי הצוות. חשוב למצוא הוצאה שיש לה ניסיון בעולם התוכן בו אתם כותבים, למשל מדע בדיוני או ביוגרפיות. כמו כן, אתם מעוניינים למצוא חברה שתוכל לספר לכם את כמות העותקים המתאימה בהתאם לדרישה ולאפשר לקוראים שלכם להיחשף לספר החדש בעזרת פרסום נכון ואפקטיבי שלו. יחד עם זאת, בעולם הדיגיטלי שלנו, שווה לכם לבחור הוצאה שמציעה שללקוחות לרכוש עותק דיגיטלי של הספר, כדי שגם קוראי הטאבלטים יוכלו להנות מהמוצר.

 

מגשימי החלומות שלכם

הוצאת ספרים מקצועית היא צוות אנשים מנצח, שעושה כל שביכולתו כדי להגשים את החלומות של כותבי הספרים שלו. כמעט כל דרישה או רצון שלכם, יכולים לבוא לידי ביטוי, רק בתנאי שאתם בוחרים להתקשר עם חברה מיומנת ומנוסה בתחומה. ולכן, אתם רוצים לבצע סקר שוק עמוק ולקחת את ההחלטה הנכונה מתוך ידיעה מושכלת.

אולי יעניין אותך גם!