גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

צביעה תעשייתית – על מה חשוב להקפיד בתהליך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

צביעה תעשייתית יכולה להיות דבר פשוט מאוד עבור מי שמבין בזה וזהו כל עיסוקו. מה קורה כאשר אתם רוצים לעשות זאת בעצמכם? האם גם בזה תצטרכו לקחת מומחה לצביעה תעשייתית או שמה תוכלו לעשות לצבוע בעצמכם? נצא יחד לבדוק.

 

צביעה תעשייתית – על מה חשוב להקפיד בתהליך

כשמדובר ביישומי צביעה תעשייתיים, האמת הפשוטה היא שהצבע שאתם מורחים, טוב רק כמו המשטח עליו הוא מוחל. גם אם תשקיעו את הכסף הנוסף על מוצר צבע באיכות גבוהה, תקבל תוצאות גרועות – אם הצבע מונח על משטח לא יהיה מוכן.

הכנת משטח לא טובה, היא הסיבה מספר אחת לכך שיישומי צבע נכשלים. אז איך ניתן לבצע את זה בלי יותר מידי נזקים אם בכלל?!

 

הדבקה תעשייתית

הכנת משטח תקינה עוברת דרך ארוכה להבטיח, כי הצבע יונח בצורה שווה על פני היעד וכי הוא יהווה קשר חזק. לעולם לא יהיה בטוח להניח שמשטח "מספיק נקי".

אפילו חתיכת מתכת שהוטבעה לאחרונה תכלול כמויות של אבק, פסולת, שמן וטביעות אצבעות על פני השטח. תהליך הכנת המשטח מבטיח שכל חלקי המשטח יהיו נקיים באותה מידה ומוכנים להידבקות בצבע.

 

הגנה על המתכת בצביעה תעשייתית

מטרת הציור התעשייתי, מלכתחילה, היא להגן על המשטח הבסיסי מפני האלמנטים. למרבה הצער, אם המשטח אינו מוכן כראוי, אתם עלולים ללכוד כימיקלים מזיקים בין הצבע למתכת, מה שעלול להוביל לקורוזיה נסתרת ולנזקים אחרים.

בנוסף, שמן על פני המתכת לעתים קרובות, ישאיר מקום ללחות לחדור מתחת לצבע מה שיגרום לצבע להתקלף עם הזמן. כאשר זה יקרה, המתכת עצמה נחשפת ואינה בטוחה עוד מפני מזג האוויר.

 

לייעוץ על ידי מומחה, פנו עוד היום – https://reshef-group.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!