גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אופניים חשמליות – מה הסכנות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אופניים חשמליות הם אופניים מאוד פופולאריות בשנים האחרונות. רבים הם הנערים ואף המבוגרים המבקשים לרכב על גבי האופניים הללו. הם רואים בו כלי תחבורה נוח, נגיש, לא יקר ונוח מאוד לרכיבה מכל הבחינות.

אז נכון שמדובר בחידוש של השנים האחרונות שהצליח לכבוש כליל את בני הנוער אך חשוב לדעת כי מדובר בכלי שטומן בחובו גם סכנות רבות וחשוב מאוד להיות מודעים אליהן. האופנים החשמליות נראות ככלי תמים ובטוח, ממש כמו האופניים, בעוד שיש לאופניים הללו הרבה מאוד עוצמה ויכולת הנעה מהירה מאוד. זה מה שהופך את כלי הרכב למסוכן במיוחד.

מלבד זאת חשוב לזכור כי החובה לחבוש קסדה בעת הרכיבה על האופניים הופכת לחשובה יותר פי כמה וכמה כאשר מדובר באופניים חשמליים. אלו מסוכנים הרבה יותר מהאופניים הרגילים כי התנגשות מול אופניים חשמליים היא התנגשות הרבה יותר מסוכנת והיא עלולה לגרום לפגיעות ממש קשות ומסוכנות.

 

אופניים חשמליות – חובה להיצמד לשבילים מסומנים

רבים הם רוכבי האופניים החשמליים שחשים כי יש בידיהם כלי רכב עוצמתי ומהיר ממש כמו מכונית. הם מנסים להשתלב הודות לכך בכביש יחד עם כל כלי הרכב. הם רק לא מודעים לכך כי למרות העוצמה של האופניים החשמליות, עדין מדובר בכלי רכב עדין ואף איטי ביחס למכונית. על כן קשה עד מאוד להשתלב בתוך תנועה שעל הכביש. בדיוק בגלל זה ישנם שבילים מיוחדים אשר מיועדים לאופניים החשמליות. שם יש להם את השביל הבטוח לרכיבה אשר לא תציב אותם חזיתית מול כלי רכב גדולים וחזקים מהם.

 

רוכבים חכם

חשוב לשים לב כי יש אורות באופניים החשמליות וכי כל הבלמים תקינים. רק כך אפשר יהיה להיות רגועים כי הרכיבה תהיה בטוחה.

 

הכנסו לאתר וקנו אחד ממגוון הדגמים – http://www.wheeltech.co.il/.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.