גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שמאות מקרקעין לעורכי דין – מה זה אומר?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עסקאות נדל"ן מצריכות עורכי דין מקצועיים בתחום המשפטי בשל ריבוי חוקים רלוונטיים לעסקאות מקרקעין. ישנם כיום לא מעט עורכי דין מקצועיים אשר כל תחום התמחותם הוא נדל"ן על כלל פרטיו ולכן חשוב לדעת כי עליכם ליצור קשר עם עורך דין מקצועי בתחום לפני כל פעולה. עורכי הדין לומדים היטב ובבקיאות רבה את גלל החוקים והסעיפים בתחום זה אך אינם לומדים שמאות. על מנת שידעו להעניק את השירות הטוב ביותר הם צריכים להיעזר בשמאים מקצועיים שיודעים להעבירך במדוייק שווי נכסים שונים.

 

גיבוי עסקאות נדל"ן בפן המשפטי על ידי עורכי דין בשיתוף פעולה עם שמאי מקרקעין מקצועיים

בעזרת שירותי שמאות מקרקעין לעורכי דין ניתן להעריך בצורה מדוייקת את שווי הנכס בו אתם מעוניינים לבצע עסקה כלשהי מעוגנת בחוק בצורה הרמטית הן מבחינה משפטית והן מבחינת שווי הנכס המדוייק. שמאים מקצועיים אשר עברו את כל ההכשרה הנצרכת, יודעים להעריך שווי כל נכס על סמך כלל הפרמטרים המשפיעים. עין שאינה מקצועית יכולה להעריך נכס בשווי מסויים בעוד הוא שווה בפועל הרבה פחות בגלל מאפיין כזה או אחר שמוריד את ערך הנכס.

 

הבטיחו ביטחון בעסקת הנדל"ן הבאה שלכם

לכן, קיימת חשיבות רבה להיתמך בשמאות מקרקעין על מנת שתוכלו להיות בטוחים בעסקת הנדל"ן שלכם. שמאי מקרקעין מקצועיים יבחרו לתת מענה מקצועי לעורכי הדין אשר דואגים לפן המשפטי. אל לכם לוותר על אף שלב בעסקה שלכם במטרה לוודא שתקנו אי תמכרו בצורה בטוחה וכדאית ללא אי הערכת הנכס בצורה נכונה. בחירת עורכי הדין הטובים ביותר אשר נתמכים בשמאי מקרקעין מקצועיים יבטיחו לכם דיוק מרבי בשווי הנכס כך שלאין לכם כל סיבה לחשוש מטעות כלשהי שתשפיע על שווי הנכס.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים