גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מתי יודעים שהגיע הזמן לצאת מהבית למשרד משלך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום ניתן למצוא בארץ יותר ויותר אנשים שבוחרים ללכת בדרך עצמאית. מדובר על שכירים שנמאס להם לעבוד במשך שעות ארוכות עבור הרווח של המנהלים שלהם או של בעלי העסק. לרוב מדובר על אנשים בעלי וותק והבנה עמוקה של התחום שבו הם עוסקים, ולכן מדובר על צעד הגיוני עבורם להתחיל להרוויח בזכות עצמם. ברוב הפעמים, הצעדים הראשונים בעולם העצמאים יכולים להיות קטנים וזהירים יותר. מדובר על שטח לא מוכר, ולכן רוב האנשים מתחילים בצורה הססנית יותר ולא ישר רצים לבדוק משרדים למכירה. הרוב מתחילים לעבוד מהבית, מבתי קפה או ממתחמי עבודה שונים, במטרה לנצל את הזמן שלהם בצורה האפקטיבית ביותר. אך בשלב מסוים, כאשר העסק הולך ומתפתח, יש צורך לשכור משרד ולצאת מהבית.

מתי כדאי לשכור משרד עבור העסק שלכם?

קודם כל, חשוב לציין כי לא כולם מרגישים בנוח לעבוד מהבית שלהם. מדובר על עבודה לא פשוטה הדורשת ריכוז ויכולת התמדה, היות והבית מלא בגירויים שונים שעלולים להפריע לעבודה השוטפת. למשל, מי שיש לו ילדים מבין את הקושי של להצליח לעבוד כאשר הילדים חוזרים מבית הספר. במקרים מסוג זה, כדאי לחפש משרדים להשכרה ולשכור משרד שיהיה מוקדש נטו לעבודה. כמו כן, הדבר נכון כאשר יש צורך להיפגש עם לקוחות פוטנציאלים, היות והרבה יותר מקצועי להזמין אותם למשרד שלכם ולא לסלון המבולגן שלכם. מעבר לכך, כאשר העסק גדל ומצריך עובדים נוספים, עדיף לשכור משרד על מנת לספק לכל עובד את היכולת לעבוד בצורה איכותית ויעילה יותר.

לסיכום, עסקים רבים מתחילים את דרכם בבית, בחדר עבודה או ישירות בסלון. אך עם הזמן, ככל שהעסק הולך ומתפתח, עדיף לשכור משרד על מנת לספק לעצמכם סביבת עבודה מקצועית ויעילה יותר. כמו כן, מדובר על הוצאה מוכרת ולכן כדאי להשתמש בה. 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא