גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

היתרונות בעבודה מול חברת סיעוד

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר יש למשפחה קרוב משפחה מוגבל, עליהם למצוא מענה טיפולי עבורו. יש מגוון שיטות ואפשרויות להתאמת המענה הרצוי והנכון עבור המצב הנתון. קיימת אפשרות של העסקה פרטית של מטפלים, לעומת אופציה של עבודה מול חברת סיעוד. לכל אחד מהאפשרויות הללו יש מאפיינים מסוימים. כאן במאמר הבא נפרט מהם היתרונות של עבודה מול חברת סיעוד.

 

מהם היתרונות?

  • כאשר מתנהלים מול חברת סיעוד ניתן להיות רגועים יותר בדבר האמינות של המטפלים. כיוון שלא אתם בחרתם אותם באופן אישי, אלא הם עברו את תנאי הקבלה והם נמצאו מתאימים לתפקיד על ידי חברת סיעוד מקצועית. מה שאומר שהמטפלים הללו הם אנשים שמתאימים לעבוד בסיעוד, ויש להם את הכלים ואת הגישה להציע טיפול מסור כנדרש.
  • לא פעם עשוי עובד לחוש שלא בטוב, או להיות בלתי מסוגל להופיע במקום העבודה. זה מצב אנושי שאי אפשר להתעלם ממנו. אך במקרים כאלו עלינו למצוא פתרון מתאים, כדי שלא נמצא את עצמנו במצב של תקיעות וחוסר יכולת להציע למוגבל טיפול מתאים. במידה ועובדים מול חברת סיעוד תמיד מילוי המקום יתבצע מול החברה, ויגיע מטפל מחליף. וזאת בלי שיהיה עליכם לטרוח בגין העניין.
  • חברת סיעוד היא גוף מוכר מול קופות החולים והביטוח הלאומי. נתון זה עשוי להיות בעל משמעות במקרים מסוימים בהם המימון לטיפול הסיעודי עובר דרך הקופות הללו.
  • במידה ויש לכם תלונה על המטפל, אתם יכולים לפנות אל החברה ולדבר על כך. לא אתם אלו שצריכים לבצע את העבודה הלא נעימה הזו, ולפתוח בשיחה עם המטפל עצמו. כמו כן אם אינכם מרוצים ממטפל מסוים, תוכלו לבקש החלפת מטפל.
  • מול חברת סיעוד אתם יכולים להציג את כל הדרישות וההעדפות שלכם, ולקבל את הטפל המתאים ביותר שעונה על הדרישות הללו. לא כך כאשר אתם מעסיקים באופן עצמי מטפל, ואין בפניכם מבחר של מטפלים בעלי מאפיינים שונים ורמות שונות של יכולות ותכונות.
  • במידה ומתנהלים מול חברת סיעוד ניתן לבחור גם שירותים של אח או אחות מוסמכים. מה שמבטיח טיפול מקצועי.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא