גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מתי מתרחשת רשלנות רפואית בהריון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היריון עשוי להוות את התקופה הכי מאושרת בחייהן של נשים, שבגמר התקופה עשוי להיוולד תינוק בריר עבור אם שהיא בריאה. במידה ואין זה המצב, עליכם לוודא אם בוצעה כאן רשלנות רפואית. רשלנות רפואית בהיריון היא הסבה של נזק לעובר או לאם בתקופת ההיריון, אשר היה עשוי להימנע באם הצוות הרפואי היה נוקט בפעולה אחרת והגיונית. בתוך רשלנות רפואית בלידה ניתן למצוא ליקויים של הצוות הרפואי במהלך הלידה או בזמן שבו בילתה האם בבית יולדות, אשר הסבו נזק ליילוד, לעובר או לאם.

 

מתי מתרחשת רשלנות רפואית בהריון?

מה עשוית להוכיח קיום של רשלנות רפואית בהיריון?

ראשית כל, כל לידה אשר נגמרת שלא כמתוכנן. בהרבה מצבים ניתן להבחין בצוות רפואי שמכיר בהיתכנות כי יתבעו אותו בשל רשלנות רפואית בהיריון, הוא עורך כל מיני פעולות מתוך היעד של החבאה וטיוח הוכחות לרשלנות זו. בין הפעולות כללות הללו – כל מיני הערות מצד הצוות הרפואי אשר בודק את היילוד אל מול האם מן ההיבט של ביצוע שאינו תקין של בחינת מהלך ההיריון, הוצאה של המלווה של האם מחדר הלידה בזמן הלידה, חוסר בהענקה של תשובות והסברים עבור האם או המלווה שלה.

 

עד איזה מועד אפשר לתבוע רשלנות רפואית בהיריון?

תביעה של רשלנות רפואית בהיריון אפשר להפנות לבית משפא עד שהילד מגיע לגיל שבע, בשל כך ישנה משמעות רבה לביצוע של התהליך במועד המתאים. תביעה של רשלנות רפואית בלישה אפשר להגיד עד שהגיע הילד לגיל עשרים וחמש. עליכם לדעת, כי הפרוצדורה של טיפול בתיק תביעה כזה תיערך הרבה זמן, בשל כך מומלץ לכם ביותר להתחיל לתבוע כמה שיותר מהר, על מנת שהשיפוי ייתן בידי הילד שלכם איכות חיים יותר מיטבית.

 

מה הם הסוגים השונים של רשלנות רפואית בהיריון?

  • קבלת טיפול שאיננו תקין.
  • רשלנות רפואית בלידה – קשר של חבל טבור, מצוקה עוברית, לידת פג, איחור ביילוד, קליעת כתפיים, מצג עכוז וכיוצא בזה.
  • איחור באבחון או אבחון של בעיה רפואית.
  • רשלנות רפואית בהריון – רשלנות בביצוע של בדיקות במהלך ההיריון כמו בדיקת מי שפיר, רשלנות בביצוע בדיקות מעקב היריון, רשלנות באבחון בעיות רפואיות בעובר וכיוצא בזה.

אולי יעניין אותך גם!