גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלכם?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הכלב הוא יצור חי שצריך מזון על מנת להתקיים. וכמו בני האדם, לא כל מזון מתאים עבורו ולא כל דבר מאכל יהיה טוב לבריאותו. כמובן שמותר גם לתת לו אוכל שהוא לא בהכרח בריא, אך חשוב מאוד לרכוש עבורו רק מזון מתאים. אז כיצד בוחרים אוכל איכותי לכלב?

 

אילו רכיבי מזון צריכים להיות בו?

קודם כל, שימו לב לרכיבים. על כל חבילה של מזון מפורטים הרכיבים מהם עשוי האוכל שבפנים ויש לקרוא את הרשימה בעיון כדי לדעת האם האוכל הזה אכן מתאים לכלב שלכם. לפניכם רשימה של רכיבים שצריכים להיות במזון אותו אתם רוכשים עבור הכלב שלכם:

חלבון – כל כלב צריך לקבל מנת חלבון יומית. הכלבים הצעירים מוציאים הרבה אנרגיה ולכן הם צריכים מזון עם יותר חלבון לעומת הכלבים הבוגרים שלא משתוללים כמו הצעירים ולכן הם צריכים פחות חלבון באוכל.

דגנים – זהו רכיב שלא בהכרח נחשב כבריא, אך הוא משביע מאוד. על כן, מומלץ לרכוש מזון שמכיל דגנים מלאים כמו שעורה, חיטה מלאה, אורז ואורז מלא, שהם יותר בריאים מכל שאר הדגנים.

ירקות – מזון שמכיל ירקות הינו בריא מאוד לעומת מזונות אחרים מכיוון שירקות הם מוצר טבעי שמכיל ויטמינים רבים ונוגדי חמצון שטובים מאוד לבריאות ולחילוף החומרים אצל הכלב.

שומן – כאשר אנשים רואים על מזון סימון על כך שהוא מכיל שומנים רבים הם מסמנים אותו כלא בריא, אך עבור הכלבים מדובר ברכיב חיוני מאוד. השומן תורם למראה החיצוני של הפרווה וגורם לה להיראות חיונית ובריאה יותר. גם כאן, צריכים הכלבים הצעירים והפעילים לקבל מזון יותר שומני לעומת הכלבים הבוגרים והפחות פעילים.

 

שימו לב לרכיבים ובחרו את הטוב ביותר

אין הרבה מה להרחיב על מזון לכלבים. עליכם רק לשים לב לבחור את המזון שמכיל את הרכיבים התזונתיים שהכלב צריך לצורך בריאותו ולהתאים אותו לגילו. כך שאם יש לכם כלב צעיר, בחרו עבורו מזון לכלבים צעירים ואם כלב המחמד שלכם בוגר יותר, רכשו עבורו מזון שמתאים לכלבים בוגרים.

 

הכנסו עוד היום לחנות וגלו מגוון רחב של סוגי מזון איכותיים לכלבים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא