גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כמה תעלה טסלה בישראל?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות התפתח תהליך של ייצור המכוניות החשמליות, וכך ניתן לראות כבר מזמן מכוניות על הכביש של ארצות הברית וקנדה. למכוניות אלו יש יתרונות רבים בוודאי, על פני הרכב הרגיל עם מנוע הבעירה, ההבדל בין השניים הוא בסוג המנוע. המנוע הראשון הוא מנוע בעירה, המבוסס על דלק, והמנוע השני הוא מנוע, המבוסס על מצבר עם סוללה הנטענת. 

היתרון העיקרי של מערכת זו הוא הסוללה, והחיסרון העיקרי שלה, שהיא לא נמצאת בארץ ולאור זה אלא שהסוללה היא נטענת לזמן קצר. ישנם עוד מספר מקומות, המייצרים רכבים חשמליים, אך החברה הכי גדולה היא חברת טסלה, ולפיכך דואגת לעמדות טעינה. 

טסלה עוברת לישראל 

עדיין טסלה לא עברה לישראל מפני מספר סיבות:

החוק הישראלי מקשה על עמדות הטעינה, לכך יש צורך בעמדות דווקא באתרים כמו בנינים משותפים וחניונים, לצורך כך יש צורך במספר תנאים:

  1. הסכמת כלל הדיירים– חשוב שכל הדיירים יסכימו לבנות את עמדת הטעינה, במידה אפילו אחד לא מספיק לא תהיה עמדה טעינה. 
  2. הסיבה לכך נעוצה בכך כמובן, שמערכת החשמל לצורך התקנת עמדת ההטענה עומדת לעבור בין כל בתי השכנים ובין על הבניין, כך שבסופו של דבר יאלצו דיירים נוספים גם לשאת בתוצאות. 

תשתיות לא איכותיות– מדובר בתשתיות לא איכותיות דבר המצריך לבנות אותן באיכות, ולפעמים גם חדשות. לכן מסיבות אלו טסלה עדיין לא בישראל באופן רשמי.

אז איך בכל זאת ניתן להזמין  מכונית של טסלה

אם בכל זאת חשקה נפשכם ברכב חשמלי קיימת אפשרות להזמין מסניף של החברה, וכן שני אנשים כבר ביצעו את ההזמנה והיא תגיע ביוני הקרוב. 

כמה תעלה טסלה כשתגיע לישראל?

טסלה מודל 3 תעלה בישראל 310 אלף שקל -320 אלף שקלים. 

585 אלף שקל תעלה רכב מסוג טסלה מודל 3, אך הרכב היקר ביותר כמובן הנמצא בראש העדיפויות  הוא טסלה X 850 אלף שקל. מין הסתם הרכבים החשמליים יקרים ובוודאי לא יתאימו לאדם הממוצע. ולכן רק אנשים עשירים יוכלו להנות ממכונית חשמלית.

> לצפייה במגוון דגמים ומידע נוסף לחצו כאן!

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים

תובנות חיוניות לחקר האטרקציות באילת

אילת, פנינה הדרומית של ישראל, היא עיר של ניגודים תוססים ואטרקציות מגוונות מבית funtasy, המציעה יותר מסתם בילוי שטוף שמש. בעוד שהנופים