גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עבודה מהבית, אופציות שעדיין לא הכרתם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יותר ויותר חברות מבינות את היתרון הגדול של העסקת עובדים שמבצעים את המשימות שנדרשות מהן בסביבה הביתית, ויש לא מעט אשר פוצחים בקריירה עצמאית כשהם מבצעים את העבודה ממשרד ביתי ולא יותר מכך. אלו סוגים של עבודות ניתן לבצע מהבית? הכמות והסוגים היא רבה, וההתרחבות הזו מתרחשת הודות לפעולות שאותן אפשר לבצע בסיוע של טכנולוגיה שמצריכה רק מחשב וחיבור לאינטרנט וטלפוניה.

 

עבודה בכתיבת תוכן

מכיוון שבכל יום מחדש עולים לאוויר עוד ועוד אתרים חדשים וישנם עסקים חדשים שלא מפספסים את הנוכחות שלהם בכל מקום אונליין, יש גם דרישה הולכת וגדלה באופן ניכר עבור עובדים אשר יכולים לבצע את המשימה החשובה הזו של כתיבת תוכן עבור כל אחד מאלה. התוכן נדרש גם עבור רשתות חברתיות וגם עבור אתרי אינטרנט, כאשר אלה צריכים תוכן חדש כל הזמן, ולא רק תוכן שכבר קיים וממלא את האתר בצורה יעילה.

 

עבודה בטלמרקטינג

עבודה בטלמרקטינג היא עדיין עבודה שנעשית על ידי טלפנים בכל חברי העולם, ההבדל הוא שאת העבודה הזו ניתן לבצע דרך הבית מבלי לצאת ממנו בכלל. מספיק כי יש לחברה מערכת שאותה העובד יכול להוריד מהבית ועם טלפון אישי לבצע את השיחות הנדרשות לטובת העבודה.

 

עבודה בפייסבוק

לעבוד בדף פייסבוק אומר כי צריכים לא יותר מאשר מחשב ועמדה שבה כל העבודה נעשית בצורה טובה. בפועל יש הרבה מה ללמוד והרבה משימות שמהן מורכבת העבודה שלתפעול עמוד פייסבוק אחד, אבל בהחלט ניתן לבצע את העבודה הזו מכל מחשב, וכן, גם מהבית.

 

קידום אתרים SEO

בעשור האחרון הכמות של חברות קידום גדלה בצורה משמעותית, ויש חברות של אדם אחד או כמה בודדים שלא רואים את הצורך בהבאה של כל צוות העובדים לעבודה במשרד, לא מעט פועלים אל מול פרילנסרים שהם שוכרים את השירותים שלהם עבור משימות קידום בהצלחה ונוחיות רבה.

 

עבודה בגיוס עובדים

לא מעט מהעבודה של מגייסי עובדים מטעם לוחות המציעים חיפוש עובדים בחינם נעשית על ידי בחינה של קורות חיים וביצוע של ראיון טלפוני. דבר זה אומר כי ניתן להעסיק גם עובדים של גיוס שיבצעו את המשימה הראשונית הזו מן הבית.

אולי יעניין אותך גם!

מהם השינויים החדשים במחירי הנפט בעולם?

בעודנו מתעמקים ב-2024, שוק הנפט העולמי חווה שינויים טרנספורמטיביים, המשפיעים על כלכלות, תעשיות ומדיניות סביבתית ברחבי העולם. עבור בעלי עניין, מהמובילים בתעשייה