גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קאניס נייצ'ר אוכל טבעי לכלבים – מה זה אומר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כפי שאנחנו יודעים, בשנים האחרונות ניתן לראות מעבר ממזון תעשייתי, מזון מעובד למזון טבעי. מעבר זה מתבצע, בין היתר בקרב בני אדם, שכן, אנחנו יכולים לראות שימוש נרחב יותר במרכיבים טבעיים, שימוש נרחב יותר במזון טבעי באופן כללי ורחב.

אך לא רק בקרב בני אדם התהליך הזה מתרחש, אלא גם בקרב חיות. לא מעט חברות החלו לפתח אוכל טבעי, אוכל שעשוי ממרכיבים אמיתיים ולא מרכיבים מעובדים בצורה כזו או אחרת, ראו זאת באתר חנות חיות מודיעין אנימל שופ. כך למשל, חברת קאניס נייצ'ר מייצרת אוכל טבעי לכלבים. זה אומר שהמזון שהיא מייצרת ומשווקת כולל אך ורק מרכיבים טבעיים, אמיתיים, בין אם זה בשר, בין אם זה דגים ובין אם זה ירקות או כל דבר אחר. לא מדובר באבקות ולא מדובר בשום דבר הנדסי או מעובד כך או אחרת. המטרה היא, להציע לבעלים של הכלבים אוכל טבעי לגמרי, אוכל הרבה יותר איכותי והרבה יותר בריא.

לפני שנסביר על ההבדלים בין אוכל טבעי לאוכל לא טבעי, חשוב לדעת כיצד אנחנו יכולים לדעת האם האוכל שאנחנו קונים לכלב שלנו הוא אכן טבעי או לא. התשובה לכך מאוד פשוטה, אנחנו יכולים למצוא על גבי האריזה את כל המידע הנדרש אודות האוכל, אנחנו יכולים למצוא את כל הפרטים והמידע אודות סוגי המרכיבים השונים שהמזון מכיל. בצורה כזו, אנחנו יכולים לדעת טוב יותר, מה הוא כולל וכיצד זה יכול לשרת את הכלב שלנו בצורות שונות, בפרט בכל מה שקשור להיבט הבריאותי.

מה ההבדל בין אוכל טבעי לאוכל לא טבעי

עד לא מזמן, היה נהוג למכור אך ורק אוכל לא טבעי לכלבים. זה הרבה יותר זול, תהליך הייצור הוא פשוט, הוא לא עולה הרבה. אך מדובר במזון שלא מכיל מרכיבים שיכולים להתאים לכלב שלנו, לא עוזרים לו בשום דבר ועל כן, אנחנו לא נפיק ממנו תועלת, אם כבר להיפך, זה עלול להיות הרסני מאוד עבורו.

לעומת זאת, אם אנחנו רוכשים קאניס נייצ'ר אוכל טבעי לכלבים, אנחנו נהנים ממרכיבי מזון טבעיים, מרכיבי מזון אמיתיים. בין אם זה אומר מרכיבים שאינם כולל חומרי צבע ריח וחומרים משמרים, בין אם זה חומצות אמינו וצמחים, בין אם זה חומרי נוגדי חמצון ועוד.

לפני סיום רק נדגיש, אנחנו יכולים למצוא מרכיבים שונים שיכולים להתאים לכל כלב על פי הצורך ועל פי הדרישה.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים