גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מספר מקוצר לעסק – מדוע זה כדאי?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

האם ידעתם שכיום, כל בעל עסק – גדול או קטן – יכול לבחור מספר מקוצר עבור מקום העבודה? כן, מדובר באותם מספרי כוכבית שיש בהם 4 ספרות בלבד – מה שהופך את המספר ואת בית העסק לזכירים יותר עבור לקוחות.

מי שיבחר מספר מקוצר לעסק, יוכל לייעד את המספר לכל אמצעי תקשורת שירצה, החל מהטלפון במשרד, עד לניידים, למרכזיית IP חכמה ולשאר מכשירים או נתיבים. מלבד זאת, אפשר לעבוד בשירות לקוחות דרך מספר מקוצר ולשלב בין מרכזיה ומוקד שירות יעילים עבור חיוג דרך מספר המקוצר.

כיצד אפשר להזמין מספר עם כוכבית לבית העסק?

מספרים שמתחילים עם כוכבית, הם בדרך כלל – כפי שרבים יודעים – מספרים מקוצרים. בכך חברות ביטוח, בנקים, מוסדות ציבור, ארגונים גדולים, רשתות, ושאר קמעוניים – יכולים לבחור מספר קצר וזכיר שנועד לפרסום עבור הצרכנים והלקוחות הפוטנציאלים או הקיימים.

מי שירצה מספר כזה, יכול ליצור קשר עם חברות מקצועיות כמו אתר https://www.cohavit-plus.co.il/ אשר עוסקות בכול מה שקשור לבחירת מספרי כוכבית, ליישום המספר מבחינת כול דרכי התקשורת, ושימוש בשאר שירותים שמקנות חברות כאלה, כגון: מרכזיות חכמות, מערכות לפירוט שיחות שמספקות התראה על שיחות שלא נענו, שליחת הודעות סמס, תיעוד שירות, קבלת דוחות למייל, קבלת דוחות למערכת ממוחשבת, ניהול שיחות והודעות, הקניית קבצי סאונד עבור לתיעוד שחריות עם לקוחות שמתקשרים לבית העסק, התאמת ג'ינגל עסקי, התקנת מרכזייה חכמה לעסקים ועוד.

מדוע זה כדאי?

מי שיבחר מספר מקוצר לעסקים, יוכל להנות מיותר לקוחות שיצרו קשר דווקא בשל המספר הזמין ונוח. מספר מקוצר עוזר למתג את בית העסק להפוך אותו לזכיר והוא יסייע ללקוח לשלוף בקלות את מספר הטלפון מהנייד. אפשר גם לשלב את המספר בכול פרסומת החל מפרסומות ברדיו עד לכאלה שרצות או בטלוויזיה, כמו גם בפרסום מודפס. לסיכום, מספרים קצרים הם זכירים יותר – לכן הם יתרמו לא מעט עבור קידום עסקים.

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא