גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ההצלחות של ד"ר שגיא בעולם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מסתבר ששיטות שמוכיחות את עצמן זוכות לתפוצה רחבה לא רק בארץ, כי אם בכל העולם כולו. ואם השיטה באה לתת מענה לבעיה מעיקה ומטרידה שמעסיקה רבים וטובים בכל העולם, הרי הוגי השיטה בהחלט מפיצים את הבשורה שלהם בנקודות רבות על פני הגלובוס. בדיוק זה מה שהתרחש עם השיטות של ד"ר שגיא. במדינות רבות ברחבי העולם כבר יודעים שעם בעיה של הרטבת לילה בקרב ילדים ובני נוער מטפלים אצל ד"ר קובי שגיא. כי זה הטיפול שמוכיח את עצמו בשטח, הוא מביא תוצאות נהדרות ומאפשר להורים להגיע לנקודת הגמר של הסיוט הכל כך לא נעים הזה שנקרא בשם הרטבת לילה.

ד"ר קובי שגיא מספר על ההצלחה

ד"ר קובי שגיא מספר על ההצלחה של השיטה, ומדגיש כי היות והשיטה פותחה מתוך הבנה מעמיקה וניתוח מחקרים בתחום, הוא אכן מצליח להוכיח את עצמו ומביא תוצאות נפלאות. כמו כן מדגיש ד"ר שגיא כי הראייה כי הרטבת לילה אינה בעיה פיסית אלא תוצאה של שינה עמוקה, מחזקת את האמון שלנו בילד וביכולת שלו לשלוט בעצמו גם מתוך שינה. וכאשר הילד חש כי נותנים בו אמון הוא מחזק אף הוא את האמון שלו ביכולת של עצמו, וכך הוא מצליח להביא את עצמו למצב של גמילה ושמירה עצמית גם בלילה.

ד"ר טל שגיא וריבוי המטופלים

היות וד"ר שגיא מביא בשיטת הטיפול שלו בשורה של ממש, מטופלים בכל העולם שמים לנסות את השיטה ולגלות כי אכן הם מצליחים להוביל את הילד לגמילה מלאה גם בלילה. וכך עוד ועוד מטופלים מספרים על ההצלחה, ומביאים עוד ועוד מטופלים חדשים ומקווים שמצפים סוף סוף להגיע אל המנוחה ואל הנחלה. כי רק ילד שמרטיב באופן קבוע, ורק הורים לילד כזה יודעים עד כמה מעיק זה יכול להיות.

שילוב לטיפול מושלם

אצל ד"ר טל שגיא משלבים בין שתי גישות טיפוליות שיחד הן מביאות את המטופל לגמילה מלאה. השיטה האחת היא באמצעות שיחות טיפוליות בהן מעצים ד"ר שגיא את המטופל ואת היכולת שלו לשמור על סוגרים גם בלילה. השיטה השנייה חותרת לעזור לילד להתעורר מתוך שינה בעת הצורך.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא