גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

השקעות בחו"ל: היעדים החמים לשנת 2020

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ענף הנדל"ן בישראל נחשב ליקר מאוד בעבור משקיעים, בעיקר בשל מדיניות מיסוי ובירוקרטיה. משום כך, יותר ויותר ישראלים פונים לביצוע השקעות בחו"ל. מהם היעדים החמים לשנת 2020 ומה חשוב לדעת רגע לפני ההשקעה? להלן הפרטים.

השקעות נדל"ן בחו"ל: הזדמנות אותה אסור לפספס

כידוע, מחירי הנדל"ן בישראל נחשבים לגבוהים בעולם, זאת לאור עליית מחירים מטאורית אשר התרחשה בשנים האחרונות. בנוסף, ממשלת ישראל החליטה להחמיר את מדיניות המיסוי כלפי משקיעים, ולכן ניתן לראות כיצד משקיעי נדל"ן מעוניינים לבצע השקעות בחו"ל, לאור המחירים הנמוכים והתשואה הגבוה. להלן כמה מהיעדים החמים לשנת 2020, כמו גם הגבלות ועדכונים אותם מומלץ להכיר, רגע לפני ביצוע ההשקעה אשר תניב רווחים נאים, למשך שנים רבות.

פורטוגל

פורטוגל נחשבת ליעד אטרקטיבי לצורך השקעות בחו"ל, וזאת לאור המחירים הנמוכים כמו גם מדיניות מיסוי מקלה אשר מאפשרת למשקיעי הנדל"ן בפורטוגל לרכוש נכסים בעלויות כספיות נוחות למדי, כולל אפשרות של קבלת מימון בנקאי מלא. עם זאת, השקעת נדל"ן בפורטוגל ניתנת רק בעבור אזרחי המדינה ובעלי דרכון, ולכן יש לקחת זאת בחשבון במידה והנכם מעוניינים להשקיע. אולם, קבלת דרכון פורטוגלי הוא קל יותר מאי פעם, לאור תיקון לחוק אשר עבר בשנת 2015 ומאפשר לישראלים אשר הוכיחו כי הם צאצאים של אנוסי ספרד ופורטוגל לקבל אזרחות, בהליך פשוט אך בירוקראטי, לאור הביקוש מצד ישראלים לצורך קבלת האזרחות וביצוע השקעות נדל"ן.

יוון

יוון מהווה את אחד היעדים החמים להשקעה, לאור תשואה גבוהה ועליית ערך משמעותית, כחלק מהיותה של יוון מדינה מבוקשת למגורים, ובייחוד לתיירות. כבר בשנה שעברה חלה עלייה של עשרות אחוזים בהשקעות נדל"ן במדינה, ולכן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבור ישראלים אשר מחפשים לבצע השקעת נדל"ן נקודתית ואיכותית אשר תניב בטווח הקצר והרחוק הכנסה פסיבית. על מנת לבצע את ההשקעה, מומלץ ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה באיתור של נכסים אטרקטיביים כמו גם בניהול הנכס, לאחר הרכישה.

הונגריה

משקיעי נדל"ן בהונגריה זוכים לתמריצים משמעותיים, בדמות מדיניות מיסוי מקלה וכן ליווי בנקאי מלא. בהונגריה ניתן לבצע רכישה של נכס נדל"ן בעלות כספית אטרקטיבית, ולשלם מס בגובה של 4% בלבד, ולמעשה ניתן לבצע רכישה של מספר נכסי נדל"ן ללא צורך בתשלום מיסוי נוסף, כמקובל בישראל. גם כאן, ליווי מטעם חברה הוא הכרחי, לצורך רכישה אטרקטיבית אשר תניב תשואה נאה.

אולי יעניין אותך גם!