גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך משקיעים בנדל"ן באנגליה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נושא רכישת דירות להשקעה באנגליה, הפך לוהט בשנים האחרונות בעיקר בשל יוקר המחייה בארץ ומחירי הנדל"ן מרקיעי השחקים של דירות בישראל. כיום יותר ויותר אנשים מודעים לכוח הגדול של רכישת נדלן בארצות אחרות ולא בישראל, זאת בעיקר בשל מחיר הנדל"ן האטרקטיביים של דירות בפורטוגל, ארה"ב, יוון, ספרד וכמובן באנגליה.

השקעת נדלן כדאית ביעדים ספציפיים

מי שמבצע השקעת נדל"ן בבריטניה או אפילו השקעה בחניה בבריטניה, יודע כי ישנן ערים מסוימים ששווה להשקיע בהן כמו מנצ'סטר, לנדון או קיימברידג' ובשאר ערים גדולות שמהוות מטרופולין מלא במשפחות צעירות, סטודנטים ואנשים שמחפשים דירות של 3 חדשים ויותר. השקעה כזאת תהיה מושלמת עבור המשקיע הישראלי משום שבמחיר של פחות ממאה אלף אירו – אפשר לרכוש דירת שניים עד שלושה חדרים ולהנות משכירות במחיר גבוה. מחיר השכירות שיתחיל מ 500 דולר לחודש יספק למשקיע החזר של ההשקעה ותשואות גבוהות יחסית, זאת במרוץ השנים.

חשוב לדעת כי בערים גדולות בחו"ל יש ביקוש גבוה לדירות, לכן אין סכנה כי הדירה תישאר ריקה. מלבד זאת, מי שיש לו דרכון אירופאי יוכל לבחור לגור בדירה שהוא רכש ולהנות מנכס שכול כולו שלו וחיים במדינה תרבותית ומקסימה.

אז כיצד משקיעים בנדל"ן באנגליה?

אם אתם רוצים לבחון את היכולת שלכם לבצע השקעה כזאת או אחרת, חשוב להיעזר במומחים בתחום כמו: יועצי השקעה בהלוואות ליזמים, מתכננים פיננסיים, רואה חשבון, מתווכים באנגליה ובעצם בכול מי שיכול לסייע לכם לבצע רכישות והחלטות נכונות. גם שיתופי פעולה עם משרדים להשקעות ותכנון פיננסי נכון – יכולים להניב השקעות מעולות בעוד שישנם משרדי השקעות שיספקו לכם שירות של איתור נכסים להשקעה מעבר לים ובחירת הנכס, כמו גם התמודדות עם שוכרים, תמחור דמי השכירות ושאר פעולות ישיש לבצע בעת השקעה כזאת.

לסיכום, נדל"ן במדינות שהן לא ישראל יכול להימכר במחיר אטרקטיבי שיאפשר הכנסה קבועה ורווחים למשך שנים ארוכות. לכן רבים בוחרים לקנות דירות ונכסים למכירה בחו"ל.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא