גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עיצוב קיוסקים – כמה זה באמת אפקטיבי וכמה זה עולה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בעלי קיוסק מחפשים להרוויח סכום חודשי גבוה ככל האפשר. למעשה זה נכון לכל בעל עסק באשר הוא. המציאות הכלכלית המאתגרת כל כך מציבה אותנו מול צורך להשקיע משאבים רבים והמון אנרגיות כדי לשרוד בעולם העסקים ולהצליח להרוויח מהעסק. אנרגיות רבות יש להשקיע בקיוסק כדי שהוא אכן יציע ללקוחות מענה מתאים, ויוביל בסופו של דבר להכנסות גדולות. אחד התהליכים החשובים מאוד שכל בעל קיוסק צריך לעבור הוא תהליך עיצוב קיוסקים.

מעצב קמעונאי לעיצוב הקיוסק

כדי להצליח בעיצוב הקיוסק חייבים להיעזר באיש מקצוע. ומדוע? כולנו יודעים שקיוסק לרוב משתרע על שטח מצומצם למדי. ואילו מספר סוגי המוצרים ביחס לשטח גדול מאוד. כי הקיוסק נועד לענות על צרכים שונים של לקוחות, ולאפשר לבעל הקיוסק למכור מגוון מוצרים כדי להגדיל את סך הרווחים. כדי למצוא מקום מתאים לכל פריט ועל מנת לדייק את העיצוב חשוב שיהיה לצדנו איש מקצוע מומלץ שיש לו יכולת בולטת בתחום העיצוב, והוא יוכל להנחות אותנו לעיצוב מתאים ומוצלח של הקיוסק.

כך מנצלים את השטח

מעצב קיוסקים מגיע לשטח כדי לעזור לכם לתכנן את המקום, ולנצל כל מטר שבו. מעצב מקצועי אכן יודע כיצד למקסם את השטח ולהוציא ממנו את המקסימום האפשרי. הוא מכיר מגוון סוגים של סטנדים ופתרונות אחסון שנועדו להתאים פתרון מוצלח לכל צורך ובעיה. כך שלאחר עבודתו של מעצב קיוסקים הקיוסק אכן עתיד להיות מתוכנן היטב, וכל מוצר יעמוד על מקומו בצורה מסודרת ומאורגנת. כך יוכל המוכר לשרת את הלקוחות, להגיש להם את המוצרים הרצויים במהירות האפשרית, תוך שמירה על הסדר.

כמה זה עולה?

שירותי עיצוב הם שירותים שעלותם אינה נמוכה. מדובר על הוצאה כספית לכל דבר, והתמחור משתנה משמעותית ממעצב אחד למשנהו, וכן בהתחשב בגודל השטח ובמורכבות האתגר. המחיר נקבע על ידי נותן השירות על פי המחירון שלו. והלקוח יבדוק את הפרטים ואת המחירים ויחליט האם מדובר על שירות שמתאים לו מכל הבחינות וגם מבחינת המחיר.

למידע נוסף, בקרו באתר שלנו:

https://www.retailplanning.co.il/about-me

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא