גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הטיפול שכדאי לעשות לשיש כדי שישמר ליותר זמן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לא משנה סוג השיש שיש לכם, לפעמים בטיפול שאינו נכון, אתם עלולים לגרום לנזק כבר לשיש. קיימים מגוון רחב של סוגי שיש, שני הסוגים העיקריים כוללים שיש מאבן טבעית ושיש סינטטי. ניתן לראות שאי הקפדה על ההוראות של שיש טבעי עלולה לגרום לו לנזק בלתי הפיך, כגון שיש טבעי הוא בעל ספיגה מאוד גבוהה, ולכן אם שקית של תבלינים נשפכה על השיש יהיה קשה מאד לנקות, ולכן ייווצרו לכלוכים על השיש, כמו כן אסור לנקות שיש טבעי בחומרי ניקוי חריפים, אלא רק בסבון כלים עדין, כי השיש רגיש מאוד לחומרים אלו.

לגבי שיש סינטטי שיש זה רגיש מאוד לקור וחום אסור להניח עליו סירים רותחים ישירות מהאש או מוצרים קפואים ישירות מהמקפיא, כי הוא עלול להיסדק, אבל אם בכל זאת עשיתם את הפעולות האלו עליכם לדעת, כי יש טיפול שכדאי לעשות לשיש כדי שישמר ליותר זמן, הקליקו למידע נוסף.

איטום אריחי השיש בסילר

יש לדעת כי כאשר רוצים להימנע מכתמים על השיש, והשיש יישאר נקי במיוחד, צריך לבצע איטום אריחי השיש. איטום זה נעשה באמצעות סילר, למרות שלא תמיד הסילר ימנע את הרטיבות, אך הוא ייתן מספיק זמן לאדם כדי לנגב את הרטיבות לפני שהיא תחלחל לשיש.

את הטיפול בסילר  צריך לבצע מיד לאחר התקנת השיש, ולחזור עליו שוב בכל שנה, אבל לעיתים מסוימות אם אין רטיבות על השיש, ניתן ליישם את הסילר גם אחרי שנתיים שלוש.

כיצד מתבצע הטיפול בסילר?

הטיפול בסילר אינו מסובך כלל וכלל (ראו דוגמא), לפני האיטום יש לנקות את השיש ביסודיות מכל לכלוך ואבק, ניתן להשתמש בחומר מיוחד המנקה אבן, כדי לוודא שהשיש מנוקה מכל לכלוך ושומן, לאחר מכן יש לנגב את השיש במטלית יבשה, וכן יש לדעת כי במקרים שמדובר בשיש מלא סדקים יש להמתין עד 72 שעות. יש לדעת כי יש מגוון רחב של חומרי איטום, וכל חומר איטום מתנהג באופן שונה, אך המשותף לכולם הוא שניתן למרוח אותם כמו צבע.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא