גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הסכמי ממון בין ידועים בציבור

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הסכמי ממון הפכו לנפוצים במיוחד בשנים האחרונות, היות והמודעות לחשיבות שלהם רק הולכת ועולה. אם בעבר רוב הזוגות היו מתחתנים או עוברים לגור ביחד, מבלי כלל לעסוק בשאלה של- מה יקרה במקרה של פרידה, הרי שהיום המצב נראה שונה לחלוטין. רוב הזוגות מבינים כי קשרים לא תמיד נמשכים לנצח, ולכן חייבים להתכונן מראש למצב של פרידה. יש להבין כי במקרה של פרידה, שני בני הזוג יתקשו לחשוב בצורה לוגית, היות והאמוציות יהיו בשמיים. במקרים מסוג זה, נורא קשה לתקשר אחד עם השני, ולכן כדאי לוודא שהכול יוסכם מראש. זוהי הדרך היעילה ביותר למנוע סכסוכים עתידיים ולהבטיח פרידה מהירה ופשוטה ככל הניתן. כמו כן, חשוב לזכור כי לא כל הפרידות עוברות בצורה חלקה, היות ולא פעם הן מערבות רגשות שליליים שגורמים לבני הזוג לפעול בצורה פחות מתחשבת. אך הסכם מקצועי ומקיף שהוכן מראש ע"י עו"ד אורי גנור, יוכל למנוע לחלוטין את כל הסיטואציה הזאת.

הסכמי ממון בין ידועים בציבור – למה חשוב לא לוותר עליהם?

רוב האנשים מאמינים כי הסכמי טרום נישואין נועדו עבור אנשים שמחליטים להתחתן ברבנות או בחתונה רפורמית למשל. אך למעשה, אין שום חשיבות לעובדה שבני הזוג נשואים או ידועים בציבור, היות והמטרה של ההסכם היא לעגן מראש את הקשר בין שני בני הזוג שבוחרים לחיות ביחד ולנהל משק בית משותף. לכן אין שום משמעות אם מדובר על בני זוג שהתחתנו בחו"ל או בבני זוג שבחרו לחיות ביחד, שניהם זקוקים להסכם ממון מקצועי ומקיף שיסייע להם לחלק את הרכוש והנכסים שלהם במקרה של פרידה. מומלץ כמובן לחתום על ההסכם לפני שעוברים לגור ביחד, היות וזוהי הדרך הבטוחה ביותר להבטיח ששני בני הזוג יחתמו על ההסכם. מדובר על תהליך שלוקח זמן ומצריך הבשלה של הדברים, לכן מומלץ לא למהר כדי למנוע מצב של לחץ שעלול לפוצץ את כל הקשר.

לסיכום, הסכם ממון לידועים בציבור חשוב בדיוק באותה המידה של הסכמי טרום נישואין לזוגות עבור זוגות שעומדים להינשא. ההסכם מסדיר מראש את חלוקת הרכוש של בני הזוג במקרה של פרידה, כדי למנוע סכסוכים מיותרים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא