גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חנה רדו – הרבה יותר מאשת עסקים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר אדם מגדיר את עצמו בצורות מסוימות, הוא בוחר כיצד לעשות זאת על פי הדברים החשובים לו, על פי הדברים שבעיניו יש להם חשיבות רבה יותר ביחס לדברים אחרים. יש מי שיגדיר את עצמו על פי מצב משפחתי, יש מי שיגדיר את עצמו על פי התואר האקדמי שיש לו, יש כאלה שיגדירו את עצמם על פי המקצוע והתפקיד שלהם, ויש שיגדירו את עצמם בדרכים אחרות.

כאשר חנה רדו תצטרך להגדיר את עצמה, הרי שהיא יכולה למצוא לא מעט הגדרות שונות שיכולות להתאים לה. בין אם זה אימא לילדים, בין אם זה משנה למנכ"ל בחברת מקאן, מחברות הפרסום הגדולות בישראל, בין אם זה כיזמית חברתית שמפעילה פרויקטים עסקיים חברתיים שונים בפריפריה, ובין אם זה כאשת עסקים שמחזיקה עסקים חברתיים במקומות שונים ברחבי הארץ.

בעיניי חנה רדו אין פה התנגשות ואין פה סתירה. בסופו של דבר, כל הפעילות החברתית, העסקית והכלכלית שהיא מבצעת, נועדה לספק פתרונות לבעיות מסוימות שקיימות, ולכן יש משמעות לכך שהיא מבצעת יזמות חברתית מחד ומאידך מפעילה עסקים ושירותים בפריפריה. לדבריה, היא מנסה לייצר מצב חדש, מצב בו במקומות בהם אין עבודה, במקומות בהם המדינה החליטה לוותר, יש למצוא פתרון זמין ונגיש עבור תושבי המקום.

אין חשיבות לגיל

חנה רדו נכנסה לתחום של יזמות חברתית בגיל 55. על פניו זה נשמע כאילו היא נכנסה לתחום הזה בגיל מאוחר, אך זה לא מדויק, שכן בכל גיל, בכל זמן, אפשר להחליט ולהיות יזם חברתי, מה שצריך זה לזהות נישה מסוימת ולהיות מוכן לצלול לתוכה על מנת לספק פתרונות על פי הכלים והמאפיינים השונים שעומדים לרשותנו. זה בדיוק מה שחנה עושה במסגרתה מהלכיה השונים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.