גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

לא יכולים לטוס למפעל בסין כל פעם – אלו הפתרונות שיש

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חברות המייבאות מוצרים מסין, וודאי מכירים את המצבים שבהם קשה לנסוע באופן תכוף למקום רחוק זה. לא תמיד הטיסה מסתדרת ומתאימה. האם באמת יש משהו לעשות במצב שבעל העסק אינו יכול לנסוע ולהביא מוצרים ואיך זה יתבצע

היתרונות ביצור סיני – וכיצד עושים את זה?

ייצור בסין, דבר שעסקים רבים בעולם הכירו כנכס חיוני אשר מביא להפחתת מחירים ביבוא. דבר זה מנוצל על ידי כמה מהמותגים הגדולים ביותר, דבר ההופך את המוצר לנסחר ונמכר מאוד. עם עליית המחירים המקומיים, גדל הצורך בייצור זול במדינות העולם.

סין מכירה ביתרונות האלו שלה, וכיום אפשר לראות תגיות מתוצרת סין על מוצרים רבים הכוללים ביגוד, ריהוט וקוסמטיקה. יכולות הייצור בסין, המשיכו לצמוח מאז תחילת הייצוא לארצות העולם, ומפעליהם, מייצרים מוצרים רבים ואיכותיים לכל העולם.

עלויות הייצור בסין נמוכות – למה זה כך?

הפרש עלויות הייצור הסיני משאר מדינות המערב הוא גדול, וקיים הבדל בין ייצור מקומי לייצור הסיני והוא משמעותי ביותר עבור היבואנים. ליצרן המקומי יש רף נמוך יותר בעלויות הייצור, דבר שמסכן את מחירי המוצרים. ריבוי העובדים של סין, הופך את הייצור בה לעולם יצרני רב ממדים.

חברת יצור אמינה בסין – כיצד למצוא אותה?

אם אתה יזם מנוסה או אפילו מתחיל, תזדקק למחקר ארוך כדי למצוא את החברה המתאימה לך. הרבה מתווכים, בעלי חברות ואנשי מכירות, הביאו את חוויותיהם האישיות מחיפוש עסקים אמינים בסין, תוך ניסיון למצוא חברות יצור אמינות כאלו. לכולם יש משהו משותף, רובם מספקים את אותה עצה ליבואנים

לפני שתתחילו לנבור ולחפש אחר מתווך החלומות שלכם שיביא לכם את העסק האמין ביותר שתוכלו למצוא, תצטרכו לדאוג לכמה דברים. הראשון הוא, שאותו מתווך "חי ונושם" את הענף. 

האם חייבים לדעת על פעולותיו של המתווך?

בתעשיות רבות, יכולות להיות רשתות אספקה שונות ומשונות: יצרנים, סיטונאים וכו'. ההבנה שאתם חייבים להיות חלק בתמונת ההזמנה ולא להשאיר אותה ב 100% למתווך, יכולה לעזור לכם למצוא את היצרן המתאים.

אולי יעניין אותך גם!