גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה כדאי לכם להכיר את אדם טל?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אדם טל נחשב לדמות מוכרת ביותר בעולם שיווק השותפים. מדובר על שיטה מוצלחת במיוחד, עבור כל מי שמעוניין להתחיל להרוויח כסף מהאינטרנט. רבים חולמים לטייל בעולם, לעבוד על הלפטופ משפת הים ולהכיר מקומות חדשים ולא מוכרים. לא לכל אחד מתאים מרוץ העכברים שרובנו חיים בתוכו. לא כל אחד היה רוצה לחיות חיים שלמים בתוך המערכת, ללא שום יכולת לצאת ממנה, מלבד בגיל הפרישה.

לכן כל מי שרואה את עצמו מטייל בעולם ועובד תוך כדי, חייב למצוא עבודה שתאפשר זאת. מעט מעוד שכירים מצליחים להגיע להסכם מסוג זה עם המעסיק שלהם. אך ברוב הפעמים, המעסיק דורש נוכחות מסוימת במשרד, גם אם חלק מהזמן הוא מאפשר לעובדים שלו לעבוד מהבית. אך יציאה לדרך עצמאית, יכולה לשנות לחלוטין את כל התמונה.

אדם טל – הדרך שלכם לחופש כלכלי

אדם היה אדם רגיל לחלוטין, אשר הקים עסק עצמאי שכשל, דבר שהוביל אותו לבור כלכלי. בגיל 24 הוא היה מרושש כלכלית, בדיכאון וללא שום דרך לצאת מהבור הזה. בשלב הזה הוא מצא את שיטת שיווק השותפים, אשר הרימה אותו על הרגליים ואפשרה לו להרוויח את המיליון הראשון שלו בגיל 26. לאחר מכן, אדם המשיך להרוויח כסף, אך ההתרגשות וההתלהבות שלו שכחו.

היה חסר לו הקשר האנושי והיכולת לתקשר עם אנשים ולסייע להם. לכן הוא החליט להתחיל ללמד את כל הידע שצבר במשך השנים, על מנת לאפשר לכל מי שמעוניין בכך, להתחיל להרוויח כסף מהאינטרנט. היות ולא היה מדובר במקור הפרנסה העיקרי שלו, המניע של אדם נבע מרצון לסייע ולא ממניע כלכלי.

לכן היה לו חשוב לשדרג ולשפר את הקורס ("הפושטק"), על מנת להתאים אותו גם לאנשים בעלי בעיות קשב וריכוז, אנשים שמתקשים לבנות אתרים, לתכנת אותם או לעצב אותם. הוא פיתח כלים ואפליקציות שונות, שיוכלו לסייע בכל התחומים האלו, במטרה לאפשר לכל אחד לצאת לעצמאות כלכלית.

לסיכום,

אדם טל הוא האיש שכדאי לכם להכיר אם אתם מעוניינים לצאת לחופש כלכלי או לפחות להרוויח עוד כמה שקלים, מבלי להתאמץ יותר מידי.

אולי יעניין אותך גם!