גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מאיר וילנסקי נותן טיפים לחברות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מאיר וילנסקי נחשב לאחד היועצים המובילים ביותר בעולם העסקים. מדובר על האדם שאליו כדאי לפנות על מנת להבין את הכדאיות או חוסר הכדאיות של עסקה מסוימת. בעולם של היום, רוב האנשים בוחרים לבצע את ההחלטות הכלכליות שלהם, על בסיס מידע שהם מוצאים אונליין.

מדובר כמובן על החלטה מושכלת, כאשר מדובר על רכישה של נעלי ספורט איכותיות או לחילופין אוכל פרימיום לחתול, אך כאשר ישנו צורך ללמוד על המצב הכלכלי של חברה מסוימת, כדאי להסתמך על מקורות מידע אמינים יותר. רוב החברות לא יפרסמו ברבים את הבעיות שלהם, החובות שלהם או העובדה שהם עומדים לפני פשיטת רגל, לכן יש צורך לבדוק זאת מראש ולהגיע מוכן לפגישה עימם.

מאיר וילנסקי – כיצד לבדוק כדאיות של עסקה?

כל בעל עסק יודע שיש צורך לבצע שיתופי פעולה שונים ולייצר עסקאות, על מנת לקדם ולפתח את העסק. אומנם נורא מפתה להסכים לעסקה שנראית מעולה על הנייר, אבל חשוב תמיד לבדוק את כל חומר הרקע שמסתתר מאחוריה. אף אחד לא היה רוצה להיכנס לשיתוף פעולה עם חברה שעומדת בפני תהליך של פשיטת רגל, היות והדבר מעיד על חוסר היכולת של החברה לספק את שירותיה לאורך זמן.

לכן חשוב לבדוק לעומק את המצב הפיננסי של החברה, לבדוק באילו בורות כלכליים היא נמצאת ומה הסיכוי שלה לצאת מהם. חומר מסוג זה לא ניתן למצוא בצורה חופשית באינטרנט, היות ורוב החברות עובדות מאוד קשה כדי להצניע נושאים מסוג זה. לכן יש צורך לשכור את שירותיה של חברה שמתמחה בתחום, על מנת שתוכל תוך זמן קצר בלבד, לגלות את כל חומר הרקע של החברה, להבין את מצבה הפיננסי ובהתאם לכך להמליץ או לא להמליץ על כדאיות העסקה.

לסיכום,

מאיר וילנסקי מציע לכל מי שמעוניין לבצע עסקה מסוימת או להיכנס לשיתוף פעולה עם חברה ידועה יותר או פחות, לא לוותר על בדיקת רקע מעמיקה. אומנם היום נהוג לבדוק הכול במנוע החיפוש של גוגל, אך חומר רקע מעמיק יותר כדאי לחפש באמצעות חברה מקצועית שמתמחה בתחום.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.