גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קניית רכבים לפירוק באשדוד – כמה שווה הרכב שלך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חברות הרכבים מייצרות בכל שנה סדרות חדשות ודגמים חדשים של כלי רכב וכמובן, שככל שדגם הרכב הוא חדש יותר, כך גם הפונקציות שקיימות בו הן מתקדמות יותר, הרכב עצמו חזק יותר, הוא מהיר יותר ואף נוח יותר לתפעול. עובדה זו גורמת לכך שהרבה אנשים רצים להחליף את הרכב שלהם לעיתים קרובות גם כאשר הוא לא רכב ישן במיוחד.

אז נכון שאין מגבלה לרכוש עוד ועוד רכבים, אך חשוב לדעת כי ככל שקיימים יותר רכבים על הכביש, יש יותר זיהום אוויר ובנוסף, עומדים כלי רכב רבים ללא שימוש ומעלים אבק בחניונים. נתון זה גורם לכך שהם יפתחו בעיות שונות שנגרמות אך ורק מהחשיפה הממושכת למזג אוויר ומחוסר בשימוש קבוע.

מכירת רכב לפירוק – הייעוד הכי טוב לרכב שלך

אם אתם עומדים לפני רכישת רכב חדש, או שכבר רכשתם אחד כזה, כדאי לכם להיפטר באופן מיידי מהרכב הקודם שלכם. כמובן שאם הוא עדיין במצב מעולה ורק רציתם להתחדש בדגם חדש יותר, תוכלו להעמיד אותו למכירה ביד שנייה. אך אם הוא במצב טוטאל לוס או שמדובר ברכב ישן ולא משתלם, מומלץ שתפנו אל קונה רכבים לפירוק בנתניה או כל עיר אחרת, על מנת שיקנה את הרכב שלך ויוציא ממנו את הכי טוב שאפשר. מה שחשוב לדעת הוא, כי גם כאשר אתם חושבים שכבר אין מה לעשות עם הרכב שלכם, קונה הרכבים יקנה אותו בכל מצב.

כמה שווה רכב ישן ותקול?

נכון שאי אפשר למכור רכב לפירוק במחיר בו קנו אותו, אך הוא כן שווה סכום כסף מסוים שיכול לסייע לכם בתשלום על הרכב החדש. על מנת להעריך את שוויו של הרכב, יש לפנות כמובן אל קונה רכבים לפירוק באתר https://prk.co.il/. הוא יבדוק את מצב הרכב בצורה יסודית ויראה כמה תועלת עדיין ניתן להפיק ממנו. לאחר הבדיקה הוא ייתן הצעת מחיר לגבי הרכב, מהו הערך הכספי של כלי הרכב ואיזה מחיר הוא מעוניין לשלם עליו.

אז אם אתם מחפשים קונה רכבים לפירוק באשדוד – הגעתם אל המקום הנכון.

אולי יעניין אותך גם!