גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קרוז ליפן – לחוות את ארץ השמש העולה כמו שעוד לא חוויתם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יפן היא אחת המדינות המיוחדות בעולם אשר שומרת על צביונה לאורך אלפי שנים. אחת הדרכים המעניינות להכיר אותה היא להגיע לטוקיו ולאחר כמה ימי טיול בעיר לעלות על ספינה חדישה, ליהנות מחדר מפנק ובמהלך הקרוז להגיע למקומות רבים באיי יפן. 

בחלק מהערים יורדים מהספינה ונהנים מטיולים יומיים מסקרנים ומרתקים במיקומים אשר מאפיינים את העם היפני ואת ההיסטוריה שלו.

לא יכולים להתאפק? צרו קשר עכשיו עם חברת בשביל הזהב לתכננו את הקרוז שלכם!

Homepage

ביקור בטוקיו – בירת יפן 

העיר הענקית כוללת בתוכה הרבה מאד ניגודים. מגדלים שנבנו לפני הרבה מאד שנים כמו הבניין המיוחד של העירייה מול גורדי שחקים המכילים הרבה מאד קומות אשר נבנו בשנים האחרונות והם סופר מודרניים. גם לחלק מהשכונות ברחבי העיר יש אופי מיוחד כמו ריכוז המכירות של מוצרי האלקטרוניקה, השווקים הרבים, אזורים של הבוהמה כמו שינג'וקו וסביבת הסחר והמשרדים הבין לאומיים הפועלים ביפן.

ספינת הטיולים החדישה 

התיירים המפליגים ייהנו מאוניה חדישה המאפשרת לאורחים הנאה מלאה בחדרים מרווחים, קזינו פעיל, ארוחות גורמה של מיטב השפים והופעות בידור בכל ערב. 

במהלך הטיול, יבקרו המטיילים בעיר הנמל קובה. כמו כן יטפסו באמצעי תחבורה שונים כל הדרך הארוכה לעיר האקונה השוכנת למרגלות הר פוג'י כדי ליהנות מיופיו, מהמקומות ההיסטוריים ברחבי העיר ומשעות מנוחה במעיינות החמים.

קיוטו שהייתה בירת יפן במשך כאלף שנים היא עיר מרתקת וכוללת אין ספור מקדשים שאחד יפה יותר מקודמו. גולת הכותרת היא מקדש הזהב השוכן לחוף האגם. הטיול בעיר זו הוא חוויה עוצרת נשימה ומדי פעם אפשר לראות גם גיישות המסתובבות בסמטאות וזוכות למבטי אהדה מהמטיילים הנהנים לראותן בקימונו הלבוש המסורתי.

אם מגיעים לקיוטו בתקופת הסאקורה, פריחת הדובדבן נהנים משפע של עצים מלבלבים בגווני ורוד שזו חגיגה לעיניים בעיקר באזור של שביל הפילוסופים.

עיר מרתקת נוספת היא הירושימה שהופצצה במלחמת העולם השנייה והבניין היחיד שנותר עומד על תילו הוא הספרייה העירונית שבסמוך אליו הוקם מוזיאון השלום.

אין ספק ששייט ביפן הוא מסע ייחודי להכיר את המדינה מזווית מרתקת אחרת. 

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא