גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ביטוח דירה באינטרנט

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר מדובר על ביטוח דירה, מדובר על ביטוח המתחלק ל2 סוגי ביטוחים: ביטוח מבנה לדירה עצמה הכולל בו כל נזק במבנה עצמו וכן באזורים סמוכים לו וביטוח תכולת דירה אשר מכסה כל נזק אשר נגרם לתכולת הדירה. ביטוח דירה הוא דבר חשוב מאוד לכל אדם שיש דירה ברשותו. לא פעם, נוצרים נזקים שונים בדירה או בתכולתה, דבר אשר יכול לגבול בנזק כלכלי משמעותי מאוד לבעל הדירה, במידה ובחר שלא לבטח את דירתו בביטוח דירה או בביטוח תכולת דירה. על כן, כל אדם שיש לו דירה למגורים או להשקעה, חייב בחברה הטובה ביותר כיום לצורך ביטוח דירה.

מדוע חשוב לדאוג לביטוח דירה?

הן כאשר בביטוח דירה והן כאשר מדובר בביטוח תכולת דירה, מדובר על ביטוחים חיוניים וחשובים מאוד לכל אדם שדירת המגורים בה הוא מתגורר שייכת לו וכן, לכל אדם שיש בבעלותו דירה כנכס.  כאמור, לא פעם תכולת הדירה יכולה להיפגע בשל שריפות, שיטפונות, פיצוץ בצנרת אשר יוצר הצפה וכן, לא פעם המבנה עצמו יכול להינזק מאותן הסיבות ומסיבות אחרות כגון: איטום לקוי ועוד.

כאשר דואגים לביטוח דירה וביטוח תכולת דירה איכותיים ומקיפים, ניתן להיות בטוחים כי גם אם חלילה ייווצר נזק כלשהו מהותי לדירה עצמה או לתכולתה, הרי שהביטוח יכסה על הנזק הכלכלי ויאפשר לכל אדם לרכוש דירה חדשה או לרכוש תכולת דירה חדשה בכסף שיעניק לו הביטוח.

ביטוח דירה באינטרנט- מדוע זה כדאי?

בעוד שבעבר אדם אשר היה מעוניין לבטח את הדירה שלו בביטוח דירה, היה נדרש ליצור קשר עם החברות עצמן ולרוב היה נתקל בתהליך בירוקרטי סבוך ומורכב, הרי שכיום כל אדם יכול לבחור לבטח את הדירה שלו באינטרנט, בתהליך קל, פשוט, מהיר ונוח. הומי יעידו כי האפשרות לבטח דירה באינטרנט חוסכת את עלויות התיווך אשר כרוכות בביצוע הביטוח על ידי נציגי החברה וכן, מאפשרת לכל אדם לשלוט באופן ישיר על סוג הביטוח והיקף הביטוח שלו בכל עת, על ידי כניסה לאזור האישי שלו באינטרנט.

העולם הטכנולוגי הדיגיטלי מתקדם ללא הרף ונותן את אותותיו בכל רבדי החיים לרבות ביטוחי דירה ולכן, אין ספק שכל אדם שמעוניין לחסוך זמן וכסף, יכול לבחור בתהליך ביטוח הדירה שלו באינטרנט.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא