גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הסיבה למה חשוב לבחור שמאי באזור המגורים שלכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, בוודאי הייתם נסערים ודואגים ברגעים האלו. תאונת דרכים היא אף פעם לא דבר נעים, גם אם מדובר על תאונה קלה שאינה כוללת פגיעה בגוף אלא רק ברכב. במקרים של נזק שנגרם לרכב כתוצאה מתאונת דרכים, ניתן להפעיל את הביטוח של הרכב ולדאוג כי חברת הביטוח תכסה עבורכם את הנזק שנגרם.

הנזקים שרכב יכול לקבל בגלל תאונות משתנים כל הזמן, ותלויים לא רק בנהג הרכב אלא ברכב השני שאתו קרתה התאונה או בגורם השני שהיה מעורב בתאונה. כדי להבין את גובה הנזק של הרכב, יש להיוועץ עם שמאי רכב מקצועי שיידע לתת אומדן אמין ומקיף לנזק שנגרם וכך להעביר לחברת הביטוח דו"ח מפורט הכולל את הערכתו.

מדוע כדאי לבחור שמאי רכב קרוב

גם אם תאונת הדרכים התרחשה במרחק רב מאזור מגוריכם, מומלץ לבחור שמאי רכב הנמצא קרוב אליכם. לדוגמה, אם הנכם מתגוררים בקריות והתאונה התרחשה בדרך לתל אביב, מומלץ לבחור שמאי רכב בקריות שיבדוק את הרכב ויאמוד את גובה הנזק שנגרם.

הסיבה לכך היא בעיקר בגלל טווח הזמן בין התאונה ועד בדיקת הרכב, וגם כמובן נוחות הגישה אל השמאי שנמצא קרוב אליכם. גם אם הרכב אינו כשיר לנהיגה לאחר התאונה, בחרו לגרור אותו ישירות אל המוסך בו נמצא שמאי הרכב כך שיוכל לאמוד את הנזק באופן מהיר, סמוך ככל האפשר למועד התאונה שהתרחשה.

תפקידו של השמאי

השמאי הינו אדם מקצועי שתפקידו להעריך שווי כספי של רכוש או נזק שנגרם, קראו מידע חשוב. השמאות היא תחום רחב ואיננה כוללת רק את תחום הרכב, אלא מגוון דברים נוספים הקשורים לרכוש כמו רפואה, חקלאות, אוויר, ים וכל דבר שיש בו ציוד ורכוש בעל ערך.

ישנו גם שמאי המבצע הערכת שווי של מבנים ומגרשים בתחום הנדל"ן. כך ששווי דירה או נכס חדש שנבנה לראשונה באזור שאינו מאוכלס, נקבע בסופו של דבר על פי הערכה מקצועית של שמאי מקרקעין המבצע בדיקה וחקירה של האזור בו מוקם הנכס, והשווי הסופי שלו בהתאם לשלל פרמטרים שונים.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.