גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

באילו שלטים הכי כדאי להשתמש בעסק – א.ש.ש. שילוט מהיר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מה חשיבות השלטים מחוץ לבתי העסק?

החשיבות גדולה  מבחינת מיתוג, היכרות ללקוחות הפוטנציאלים, וידיעה של שם העסק ומיקומו, וכן תחום עיסוקו. שלטים בעלי נוכחות הם אלה המתאימים במיוחד לבתי עסק אשר פתוחים באיזורים אשר רווים בבתי עסק ותרצו להבליט את מיקומכם ואת עסקכם. תשומת לב הלקוח תישאב אל שלט העסק שלכם.שלטים לעסקים חשובים במיוחד. השלטים מהווים את כרטיס הביקור החיצוני לעסק שלכם לכן חשוב לדעת לבחור את השלט שיתאים לעסק שלכם ויישקף אותו בצורה הטובה ביותר, כך שהלקוחות הפוטנציאלים יבינו מה מטרת העסק ואיך הוא יכול לסייע להם.

 עיצוב שלטים ופתרונות השילוט הטובים ביותר לעסקים שלכם, איך בוחרים את השלט המתאים ביותר?

סוגי חומרי הגלם שיוצרים את אותיות התלת מימד לשלטים לעסקים שלכם, לשלטים מוארים, לשלטים למשרדים, לשלטי הכוונה לעסק, לשילוט פנים, לשילוט חוץ, לחיתוך CNC ולייזר, לדפוס דיגיטלי, דפוס בפורמט רחב, הדפסות ענק, שילוט לרכבים ומשאיות, מתקני תצוגה,  לעסק שלכם.

באיזה עיצוב לבחור?

אנחנו מייצרים את האותיות והשלטים לפי הפונט הנבחר בטכניקה החדשנית והטובה ביותר. ללקוחות הפוטנציאליים שלכם יהיה  קל להבחין במיקומכם אפילו ממרחק משמעותי. השלט הוא כרטיס הביקור החיצוני שלכם, חשוב מאוד שתהיו בולטים במיוחד.

רוצים להחליף שלט לעסק שלכם על מנת לרענן את הנראות החיצונית של בית העסק שלכם?

בחרו בחברה שתלווה אתכם בכל פרויקט שילוט, משלב התכנון ועד התקנתו בשטח ותספק לכם אחריות על עבודתה, זאת כמובן בנוסף ליחס אישי ושירות גם בתום הפרויקט, לתיקונים במידת הצורך או ליצירת שלטים נוספים בהמשך הדרך.

חברה מתחדשת וחדשנית אשר מקפידה על התעדכנות והשתכללות בהתאם לכל הטרנדים הדנדשים ביותר בענף שילוט  תלת מימדי לעסקים.

שירות מלא לעיצוב והתאמה

וודאו שאתם מקבלים את כל השירות, וללא תחרות. כך שתרגישו את אנשי המקצוע איתכם לכל אורך הדרך של הפרויקט עד להצבת השלט המואר במיקום שתבקשו.

מאיזה חומרים עשויים השלטים?

בחרו בחברה אשר מומחית בייצור של שלטים בעלי נוכחות והפקתם. בחרו את החומרים ווודאו שהחברה אשר מייצרת זאת מחזיקה במגוון חומרים וודאו שיש אפשרות להתאמה אישית לדרישת הלקוח המזמין וישנה התאמה לקו העיצובי של העסק ולקונספט שלו, מבחינת צבעים ומבחינת אותיות תלת מימד ייחודיות בהתאם.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.