גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

באילו מדינות כדאי להשקיע בנדל"ן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נושא ההשקעות בנדל"ן הוא תחום רחב ומרתק. יותר ויותר אנשים מגלים עניין בתחום השקעות זה, מכיוון שמדובר על השקעות שהן בעלות פוטנציאל ליצירת רווחים מניבים ומשתלמים הרבה יותר מאשר תחומי השקעות אחרים. עולם השקעות הנדל"ן קיים בארץ, אך גם במדינות רבות מעבר לים. הבעייתיות של השקעות בנדל"ן בארץ היא גובה ההשקעה שיש לשים כדי לנסות לייצר רווח, כך שלעיתים נדרש להשקיע סכום כסף גדול ומשמעותי ולראות את הרווחים ממנו רק לאחר זמן ממושך מאוד.

על כן, הרבה מאוד ישראלים מבינים כי האופציה של השקעות נדל"ן בחו"ל היא הרבה יותר רלוונטית ומשתלמת עבורם. כך שבסכום השקעה נמוך יחסית בהשוואה להשקעת נדל"ן בארץ, ניתן לרכוש נכס מניב ומשתלם במדינות אחרות כמו יוון. יוון מכירה במשקיעים המעוניינים לבצע השקעות נדל"ן במדינתה, ואף מעודדת את אותם משקיעים לבצע רכישות שונות באמצעות הטבות משתלמות במיסים המשולמים למדינה.

מדוע כל כך כדאי להשקיע ביוון?

אם כן כיום יותר ויותר ישראלים מבינים כי יוון היא אופציית השקעה מאוד מעניינת וגם משתלמת. קודם כל יש לציין כי יוון היא קרובה מאוד לישראל וזהו יתרון גדול ומשמעותי עבור המשקיעים הישראליים. לא רק זאת, אלא שמחירי הנכסים והדירות ביוון הם כרגע מאוד נמוכים ולכן גם אטרקטיביים ביותר – כאשר המחיר נמוך האופציה לרווח היא גבוהה. הישראלים המעוניינים ומסוגלים בכך, יוכלו גם להשקיע בכמה נכסים ביוון וכך להגדיל את הרווחים שלהם בצורה משמעותית ואיכותית. לכן אפשר להגיד כי השקעות נדל"ן ביוון היא אופציה מאוד מעניינת ומאוד כדאית שכל ישראלי צריך לשקול. אפשר להגיד כי יוון היא ישראל של לפני עשור וחצי וזה מסמל לכם כמה אפשר להרוויח בה.

מדוע לא כדאי להשקיע ביוון לבד?

עוד נקודה שאתם צריכים לקחת בחשבון היא שלא כדאי להשקיע בנדל"ן ביוון וניהול נכסים ביוון לבד וזאת עקב העובדה כי התרבות ביוון שונה, החוקים שונים, הבירוקרטיה שונה וכך גם הגיאוגרפיה. לכן כדאי לכם לפנות אל חברה ישראלית המתמחה בהשקעות ביוון ואשר תוכל להבטיח כי הרווח שלכם יהיה הגבוה ביותר שיש והתשואה הטובה ביותר.

אולי יעניין אותך גם!