גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה צריכה לכלול עבודת קידום אתרים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

"גוגל תאהב אתכם רק אם כולם יאהבו אתכם קודם". אמרה פעם וונדי פירסל, השאלה הנשאלת היא – מה זה אומר אם כולם יאהבו אתכם קודם? קידום אתרים בעידן של היום היא עבודה רבותי, ממש כמו לחזר אחרי הבחורה הכי שווה – קשה, אבל אפשרי.

אם בעבר קידום אתרים במנועי החיפוש של גוגל היה נחלתן של חברות עמידות, כיום גם חברות ועסקים קטנים יכולים לככב במקומות ראשונים בגוגל בביטויים מסוימים שיכולים להביא להם טראפיק מצוין בעלות אטרקטיבית.

רק נזכיר שטראפיק = לכניסות לאתר וכניסות שוות לעוד ועוד לקוחות שנחשפים לשירותים שלכם. רוצים גם, אבל אין לכם תקציב גבוה? הכל בסדר, נשמו עמוק כי עוד דקה אתם שם!

מה צריכה לכלול עבודת קידום אתרים מקצועית?

  • מחקר מילות מפתח יסודי ומעמיק לתחום הספציפי בו עוסק האתר
  • מחקר מתחרים (להבין עד כמה נצטרך להתאמץ ולזהות הזדמנויות
  • אופטימיזציה טכנית ואופטימיזציה למילות מפתח
  • אסטרטגיית תוכן + יצירת תכנים בהתאם לצורך
  • בניית קישורים
  • מעקב + מדידה שוטפים

למי השירות מתאים?

לבעלי עסקים אופטימיים, סבלניים, למי שלא נכלל ברשימה מטה, ולאלו שסומכים על צוות החברה ועלי ב- 100%.

למי השירות לא מתאים?

אתרים פגועים: כאלו שקודמו על ידי חאפרים שעשו יותר נזק מתועלת, אתרים שבסבירות גבוהה יחטפו באחד העדכונים הקרובים בגוגל, אתרים שבנויים ממש לא נכון והתקציב לא יספיק על מנת לשקם את ההריסות וכו'…

תחומים מאוד תחרותיים: צימרים? עורכי דין פליליים? משכנתאות? הלוואות? חבל על הזמן, בתקציב כזה לא ניתן לעשות כלום, דלגו הלאה.

נראה לכם שאתם מתאימים? יופי, צרו איתנו קשר ובואו ניקח את זה משם

אולי יעניין אותך גם!