גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

השקעות נדלן בבוקרשט הן הדבר הבא

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

תחום השקעות הנדל"ן בחו"ל, הולך וצובר תאוצה, ישראלים רבים אשר מבינים כי כיום השקעת נדל"ן בישראל לא בהכרח כדאית להם, מוצאים את עצמם מחפשים אחר יעד אטרקטיבי להשקעה בחו"ל. מדינות אירופה מהוות את המדינות הפופולאריות ביותר להשקעת נדל"ן על ידי זרים.  ניתן למצוא כיום ברחבי אירופה מדינות רבות אשר השקעת בנדל"ן בהן היא כדאית מאוד הן עבור משקיעים מקומיים והן עבור משקיעים זרים. ישראלים אשר מזהים את הפוטנציאל הריווחי הטמון בהשקעת נדל"ן במדינות אירופה, ממהרים להשקיע באחת המדינות הללו. אולם, חשוב מאוד לבחון את המדינות ברחבי אירופה לצורך השקעת נדל"ן בהם על מנת לבחור את ההשקעה הנכונה והטובה ביותר במדינה הטובה ביותר.

מידע נוסף בנושא תמצאו גם בכתובת https://hagag-europe.com/

השקעת נדל"ן בבוקרשט- מדוע זה כדאי

אחד מהמדינות שבהחלט שווה להשקיע בענף הנדל"ן שבהן היא רומניה, כאשר האטרקטיבית ביותר להשקעה ברומניה היא בוקרשט. לפני כ10 שנים העיר בוקרשט נפגעה מאוד מהמשבר הכלכלי, אך מאז ועד היום הספיקה להשתקם באופן מרהיב. מדובר בעיר פופולארית מאוד עבור תיירים ולא מעט אנשים מעוניינים לשכור בה דירה. העיר בוקרשט מעודד משקיעים זרים להשקיע בה בתחום הנדל"ן על ידי הוזלת המיסים על רכישות דירות בה באופן משמעותי. ישנן הטבות נוספות המוענקות עבור רוכשי דירה זרים בבוקרשט ואין ספק שהיא מהווה השקעה טובה מאוד עבור כל אדם שמחפש השקעת נדל"ן מניבה ואיכותית.

כיצד תשקיעו בנדל"ן בבוקרשט

אם החלטתם ללכת על נדל"ן להשקעה בבוקרסט, חשוב מאוד שתעשו זאת בצורה נכונה. לא כל נכס בבוקרשט הוא נכס שכדאי לרכוש אותו לצורך השקעה. חשוב מאוד לבחור בחברה אשר מכירה את תחום הנדל"ן בבוקרשט היטב. חברה מעין זו תסייע לכם לבחור את הנכס הנכון והרלוונטי להשקעה בבוקרשט, באזור הנכון. החברה מעבר לזה, החברה תסייע לכם בהתנהלות מול בעלי הדירה המציעים אותה למכירה, בתהליך הרכישה עצמו ובמציאות השוכרים עבור הדירה. אין ספק שבחירה בחברה איכותית בתחום נדל"ן בחו"ל עבור השקעת נדל"ן בבוקרשט, היא הדבר אשר יעניק לכם את האפשרות להשקיע בצורה חכמה בנדל"ן ולהפיק מכך את המקסימום מבחינת רווח כלכלי.

אולי יעניין אותך גם!