גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך למצוא נדל"ן עסקי בהזדמנות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

נדל"ן עסקי נחשב לאחת ההשקעות הטובות והמשתלמות ביותר בארץ. רוב האנשים חושבים באופן אוטומטי על האופציה להשקיע בדירה למגורים, היות וכולם יודעים כי שוק השכירות בארץ רק הולך ותופס תאוצה. דמי השכירות רק הולכים ועולים, ולכן שווה להשקיע בדירת מגורים. אך למעשה, שוק הנדל"ן העסקי צובר לא פחות תאוצה בשנים האחרונות, דבר שהופך אותו לאחד מיעדי ההשקעה הטובים והמשתלמים ביותר. רוב האנשים לא חושבים לכיוון הזה, אך למעשה מדובר על השקעה הרבה יותר משתלמת מאשר השקעה בתחום הנדל"ן למגורים. כאשר מדובר על משרדים או מגרשים למכירה למשל, יש צורך להתמודד עם חברות ועם בעלי עסק שונים, דבר הרבה יותר פשוט מאשר התמודדות בלתי פוסקת עם דיירים. מדובר על נכסים הכוללים חנויות, מחסנים, מפעלים, משרדים, בתי מלון ועוד, אשר יכולים להניב תשואות מעולות, ללא כל כאב הראש של התמודדות עם דיירים פרטיים.

כל מה שחשוב לדעת לגבי מציאת נדל"ן עסקי איכותי

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר באים לבחון נדל"ן מסחרי או עסקי, הוא כמובן המיקום שלו. יש צורך להתבונן על הנכס דרך נקודת המבט של הלקוחות הפוטנציאלים. במידה ומדובר על חנות למשל, יש צורך לבחון האם היא ממוקמת במקום נוח וקל להגעה. חנות הממוקמת רחוק ממרכז העיר, תהיה כנראה פחות משתלמת, ולכן לא ניתן יהיה להרוויח עליה כמו על חנות שממוקמת במרכזו של רחוב ראשי, בקרבת תחנות אוטובוס ומקומות חנייה בשפע. לכן חשוב לבחון היטב את המיקום ולהבין האם תהייה לכך דרישה עתידית. אומנם נורא מפתה להשקיע בנדל"ן מסחרי, היות והתשואה ממנו תהייה לרוב גבוהה יותר מאשר התשואה מנכס למגורים, אך חשוב לשים לב לפרמטרים השונים שקובעים את רמת הכדאיות שלו. יש צורך לבחון היטב את גודל הנכס, היות והוא זה שקובע למה הנכס יוכל לשמש בעתיד. כמו כן, כדאי לבחון האם קיימת חלוקה למפלסים, מהן העלויות הנלוות של הנכס וכדומה.

לסיכום, אנשים רבים בארץ ובעולם בוחרים להשקיע בתחום של יזמות נדל"ן בכלל ונדל"ן עסקי בפרט, היות ומדובר על השקעה יחסית בטוחה, עם תשואה גבוהה יחסית להשקעה בנדל"ן למגורים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא