גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מסופונים לספירה קלה יותר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

צריכים לבצע ספירת מלאי במחסן? מעוניינים להימנע מטעויות אנוש ולדעת בדיוק מהו מספר הפריטים שיש לכם? מסופונים אלקטרוניים איכותיים עושים את כל העבודה. בעולם הטכנולוגיה שלנו קיימים מסופונים שבאמצעותם ניתן לבצע כל ספירה ארוכה ומורכבת במקצועיות רבה. כך שאם עדיין לא רכשתם מסופון לעובד המחסן, הגיע הזמן להתקדם.

אילו שימושים נפוצים כוללים המסופונים?

באמצעות מסופונים איכותיים ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות שכדאי להכיר:

  • עזרה בספירת מלאי איכותית.
  • ביצוע מעקב על הכניסות והיציאות של הסחורה.
  • אפשרות להעביר את הסחורה בין הסעיפים השונים.
  • אפשרות לבצע השוואת מחירים.
  • איתור מוצרים בקלות רבה.
  • הוצאת דוחות לרואי חשבון.

יתרונות נוספים של המסופונים

מעבר לפעולות השונות שאפשר לבצע בעזרת המסופונים, יש להם גם שפע של יתרונות. ראשית, המסופונים קלי משקל. כך שאפשר לנוע עמם ברחבי המחסן ולבצע ספירת מלאי איכותית. שנית, הממשק שלהם ידידותי למשתמש וכל עובד יכול ללמוד בקלות כיצד להשתמש במסופון לאחר הדרכה קצרה. שלישית, המסופון נוח ומעוצב, ואפשר להחזיק אותו ביד אחת תוך כדי ספירת המלאי. רביעית, המסופון כולל תוכנות שונות ואפליקציות המאפשרות לבצע כל עבודה בקלות רבה יותר. ולבסוף, המסופון פועל על סוללה חזקה ועמידה, וניתן לעבוד עמו 12 שעות לפחות מבלי הצורך לטעון אותו. לאחר מכן, זמן הטעינה נמשך כ-2.5 שעות.

מה כדאי לבדוק לפני שקונים את המסופון

ראינו את היתרונות הבולטים של המסופון ואת יכולותיו. אם אתם מעוניינים למקסם את התועלות של המסופון, כדאי לבחון כמה דברים חשובים לפני רכישתו. דבר ראשון, חשוב לקנות את המסופון מחברה מקצועית ומוכרת שניתן יהיה לפנות אליה במקרה של בעיה או שאלה. דבר שני, יש צורך לבחון את מאפייניו של המסופון ולראות אם הוא מתאים לסוג העבודה שלכם. חשוב גם שלמסופון תהיה רזולוציה טובה, יכולת הרחבת הזיכרון במידת הצורך, וכמובן עמידות גבוהה. כאשר עובדים בתנאי שטח, לא אחת קורה שהמסופון מחליק מהידיים ונופל. עליו להיות חזק דיו כדי לא להישבר. ולבסוף, מכיוון שאתם מעלים נתונים למסופון במהלך העבודה במחסן, חשוב שיהיו לו יכולות גיבוי כדי שהמידע שלכם לא ילך לאיבוד.

אולי יעניין אותך גם!