גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פינוי דייר – כך תעשו זאת נכון ובקלות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם בבעלותכם דירה והדייר הגר בדירה מסרב לשלם את דמי השכירות, המיסים או לא מוכן לפנות את הדירה, יש אפשרות לבצע פינוי שוכר מהדירה באופן קל ומהיר.

יש לכם את היכולת לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בענייני פינוי דייר החל מגביית חובות ועד למועד הפינוי של הדירה.

לא מעט בעלי דירות נמצאים במצב בו השוכרים הנמצאים בדירה לא מפנים את הדירה בתום החוזה ומעכבים את תשלומי השכירות או המיסים. זה מצב שמכניס את בעל הדירה לתקופות קשות בהן ישנה הצטברות של חובות ונזקים לנכסים. צריך לקחת בחשבון שיש גם בעלי דירות שהינם מבוגרים ובלי משפחות ואף עלולים להרגיש מאוימים מהדיירים העוברים על החוק.

יש דרך לממש את תהליך פינוי דייר והיא אפילו הפכה להיות נגישה וקלה יותר ממה שפעם. נכון להיום נעשה תיקון תקנות סדר הדין האזרחי שהופך את כל התהליך לפשוט כאשר אפשר לקבל את פסק הדין בתוך כחדשיים במקום שנה, ויש מקרים שגם בתוך חודש.

כשמגישים את התביעה של פינוי הדירה יש צורך ליצור פירוט של טענות תובע ואף לדאוג לכך שיצורפו המסמכים והתצהירים כדי שאפשר יהיה לבצע פעולות מותאמות לצורך ביסוס התביעה ויצירת תהליך יעיל ומהיר למימוש פינוי דייר – זה תהליך שמומלץ לבצע יחד עם עורכי הדין אותם שכרתם למטרה זו.

כבר קיבלתם החלטה לשכור עורך דין לפינוי? יש לוודא שמדובר בעורך דין שהומלץ לכם על ידי אנשים אמינים ובעל הוותק והנסיון, וכמובן ההסמכה המתאימה. מדובר בתהליך רגיש ועל מנת שתקבלו תוצאות אפקטיביות ללא עגמת נפש, וודאו כי אתם אכן שוכרים את האדם או המשרד הנכונים למשימה זו.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים

תובנות חיוניות לחקר האטרקציות באילת

אילת, פנינה הדרומית של ישראל, היא עיר של ניגודים תוססים ואטרקציות מגוונות מבית funtasy, המציעה יותר מסתם בילוי שטוף שמש. בעוד שהנופים