גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כל הסיבות להשקיע בשוק ההון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עברה בכם פעם המחשבה "לו רק היה לי יותר כסף"? אמת, כסף הוא לא הכול בחיים, אבל הוא יכול לפתור הרבה בעיות. כי כשיש לכם כסף מיותר בחשבון, אתם יכולים סוף כל סוף לטוס לחו"ל, לקנות את הדירה שתמיד חלמתם עליה או לעבוד פחות שעות ולבלות זמן איכות עם הילדים. בזכות השקעות חכמות ונכונות בשוק ההון, אפשר להרוויח כסף ולשבור את השגרה היומית שמכריחה אותנו לעבוד 5 ימים בשבוע במשך 9 שעות כדי להביא משכורת מכובדת הביתה.

למה לי להשקיע בשוק ההון?

עבור רבים, שוק ההון נשמע כמו מקום מפחיד ובלתי מוכר. מקום שבו מפסידים כסף רב, מקום שבו הבורסה נופלת בכל יום שני וחמישי. אנשים רבים נרתעים משום ההון בעקבות חוסר ידע מספיק שיאפשר להם לסחור בבורסה. העניין הוא שאם חוקרים את הדברים לעומק, אפשר ליהנות מרווחים נאים:

  • לא נדרש סכום התחלתי גבוה – בניגוד לסוגי השקעות אחרים, כמו השקעות נדל"ן, שבהן יש צורך בסכום השקעה גבוה במיוחד, הרי שבעת ההשקעה בשוק ההון ניתן להתחיל מכל סכום כמעט, גם אם מדובר בכמה אלפי שקלים בודדים.

 

  • אפשר לעשות זאת מכל מקום – אם בימים עברו היה צריך להתקשר לברוקר כדי שהוא יקנה או ימכור את המניה, הרי שהיום בזכות עידן האינטרנט, פקודות הקנייה והמכירה מתבצעות באופן אוטומטי. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להצטייד במחשב ובחיבור לאינטרנט.

 

  • מיועד לכולם – השקעה בשוק ההון אינה מורכבת כפי שהיא עשויה להיראות בהתחלה. אמת, יש צורך בהכשרה קודמת וחשוב ללמוד את התחום. אך למעשה, סוד ההשקעה בשוק ההון אינו שמור לכלכלנים ולאנשי עסקים. כל אחד יכול ללמוד לעשות זאת.

 

  • אפשר לצמצם את הסיכון – כל המשקיעים מפסידים כסף, אך העניין הוא לצמצם את סיכוני ההפסד שלכם. במהלך ההשקעה ניתן להציב פקודות הגנה, כך שתהיו מוכנים לכל הפסד שיבוא, וגם אז הוא לא יהיה גדול. כי המטרה העיקרית בשוק ההון היא לא בהכרח להרוויח, אלא לא להפסיד.

לסיכום, שוק ההון אינו מפחיד כל כך, אם לומדים להכיר אותו מקרוב. לפני שמשקיעים, חשוב לגבש תכנית עבודה מסודרת ולפעול על פיה.
אתם מוזמנים להיכנס לאתר של רמי ברכה ולקבל תובנות רבות על השקעות.

אולי יעניין אותך גם!