גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פירוק רכבים – 3 יתרונות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כולנו זוכרים את הרכב הראשון שקנינו בעצמנו כאשר היינו צעירים. כבר בגיל 16 מיהרנו לבצע את מבחן התיאוריה העיוני שנדרש מכל אחד לעשות, כדי לקרב את עצמנו לקבלת הרישיון הנכסף. ולאחר מעבר של המבחן והשתתפות בשיעורי נהיגה מעשיים – הגיע הרגע של המבחן הגדול מכולם, מבחן הטסט שיקבע האם אנו יכולים להתחיל לנהוג באופן עצמאי ולאן שרק נרצה.

בשלושה חודשים בהם אנו מחויבים לנסוע עם מלווה, ניצלנו את הזמן כדי לעבוד כמה שיותר ולחסוך שקל לשקל כדי לאסוף מספיק כסף כדי לקנות את הרכב הראשון שלנו. לרוב היה מדובר ברכב משומש וחבוט, שהפח שלו עבר לא מעט פגישות מקרוב עם עצים או עמודים. אך זה היה רכב שנוסע, וזה מה שהיה חשוב.

החזקנו את הרכב קרוב אלינו כמה שרק אפשר, טיפלנו בו באהבה והוא עבר אתנו אינספור חוויות. אך במהלך השנים הרכב מתבלה עם הזמן, החלקים המכניים שלו כבר ישנים ולא עושים את העבודה, והכי גרוע שהוא נתקע ומגביל אותנו כל הזמן.

זהו הרגע בו אנו מבינים שהגיע הזמן להיפרד לשלום, ולהעביר את הרכב לחברת פירוק רכבים וכך ליהנות משלושה יתרונות מצוינים:

  1. מרוויחים כסף ממכירת החלקים – כל רכב מורכב ממכלול חלקי מכניים שונים, חלקי פח, גלגלים ועוד. כך שאם הרכב התקלקל בגלל בעיה מכנית מסוימת, ניתן עדיין להשתמש בכל שאר החלקים ולמכור אותם למוסכים שישפצו אותם וימכרו אותם ללקוחות כחלקי חילוף שימושיים.
  2. שומרים על בטיחות המשפחה – רכב שאינו תקין, אינו בטוח לנוסעים בו. כך שאם החזקתם רכב ישן, וודאי הסעתם בו את כל המשפחה. רכב שאינו תקין יכול להתחמם יתר על המידה, דבר מסוכן במיוחד בנהיגה משום שהמנוע יכול להתפוצץ פשוט מהלחץ. לכן, מכירה של הרכב לחברת פירוק רכבים תעניק שקט ובטחון לכל המשפחה.
  3. נמנעים מקנסות ושומרים על הסביבה – רכב שאינו תקין ואינו נוסע נחשב למפגע סביבתי. כך שאם לא החלטתם מה לעשות עם הרכב הישן, או שקשה לכם להיפרד ממנו, אתם יכולים לקבל עליו קנסות מהעירייה.

המידע באדיבות אתר https://easy-dismantling.co.il/

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.