גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כל היתרונות של בניית חנות וירטואלית לעסק שלך

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יש אנשים אשר עדיין לא הפנימו כי חנות וירטואלית או פיתוח אפליקציות לעסק היא הדבר הכי נוח והכי משתלם עבור כל סוג של עסק שבו ישנה מכירה. ברגע בו פותחים חנות אונליין מקבלים שורה ארוכה של יתרונות שגם אם לא ממש מכירים, לומדים להבין אותם ולהתקדם אל חנות חדשה אחרי סיכום מהיר של עלות אל מול תועלת.

זמינות בכל שעה

ברגע בו פועלים מתוך אתר של אינטרנט שבו יש את כל רשימת המוצרים אשר זמינים לרכישה, מביאים אל הצרכן את האפשרות להיכנס אל החנות בכל שעה משעות היום והלילה. דבר זה מוריד את מגבלות הזמן ומאפשר לכל אדם להיכנס על מנת לבצע רכישה גם בשעה הכי לא שגרתית ללא כל תלות בשעות סגירה ופתיחה בכלל.

מורידים עלויות ניהול

ברגע בו מקימים חנות שאינה וירטואלית צריכים לשלם הרבה מאוד כסף עבור ההקמה והניהול שלה. זה מתחיל מחשבונות של ארנונה, שכירות וחשמל וממשיך אל עבר הוצאות רבות עבור אישו החנות הזו על ידי צוות של מוכרים, מחסנאי, מנהל חנות ושאר הוצאות עבור חנות יחידה אחת. כאשר זו חנות וירטואלית מוציאים עבור ההקמה והניהול שלה, כאשר הסחורה עצמה יכולה לחכות במחסן שממנה שולחים את הפריטים אל חברת משלוחים. העלות הזו היא פחותה באופן משמעותי מהאופציה הראשונה.

קהל יעד יותר רחב

כאשר חנות נמצאת במיקום בעיר מסוימת היא פונה אל אזור מסוים. ברגע בו חנות נמצאת אונליין היא פתוחה לשימוש של כל לקוח, גם אם הוא נמצא בקצה השני של הארץ. זה מגדיל את קהל הלקוחות לכל מי שקיים בארץ.

קטלוג מוצרים בלתי מוגבל

חנות היא כזו אשר יכולה להכיל מספר מסוים של פריטים בתצוגה ובמחסן. חנות וירטואלית היא כזו אשר פועלת באופן וירטואלי עם היצע שיכול לכלול אלפי מוצרים ללא כל בעיה של מקום לכל אלה בעיצוב החנות עצמה.

הצעה מפולחת יותר מוצלחת

ברגע בו החנות נמצאת באתר שהוקם על ידי https://www.shtibel.com/, היא למעשה כזו שאותה יכולים לשווק באופן פרטני עבור קהל ייעודי, ובכך לחסוך בהוצאות עבור פרסום שהוא יותר כללי וכולל כל אחד.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא