גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מתי תוכלו אשכרה לקנות דירה ויותר חשוב איפה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רכישת דירה נראית עבור רבים מאתנו הר גבוה ובלתי עביר. מחירי הדירות בהחלט גבוהים ביותר ונראים כמו סכומי עתק שאי אפשר אפילו להתחייב עליהם. אז מה? להמשיך לגור בשכירות ולשלם מידי חודש סכומים גבוהים עבור הזכות לגור? להישאר בלי נכס רשום על שמכם? מסתבר כי מי שמחפש ורוצה לרכוש דירה ויש לו המון מוטיבציה יצליח בכך.

הכנסות יציבות ומספקות

כמובן שהתנאי הראשון והבסיסי עבור רכישת דירה היא יצירת הכנסות יציבות בסכומים מספקים. וזה אומר שבין אם אתם עצמאיים ובין אם אתם שכירים, ההכנסה החודשית צריכה להיות יציבה וקבועה. כמו כן עליה לכסות את עלויות המחיה שלכם ולהשאיר אתכם עם סכום משמעותי עבור סעיף המגורים. רק כך יש לכם דרך לצאת לדרך של רכישת דירה.

איפה ניתן לרכוש דירות?

המציאות הישראלית כיום מספרת על מחירים גבוהים מאוד במיוחד באזורי המרכז. דירה בירושלים, בתל אביב או במודיעין היא סיפור יקר שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. אבל בפריפריה המחירים סבירים יותר. ואכן, ישראלים רבים מנצלים את המגמה הזו ומחפשים לעצמם נכס לרכישה באזורים מבוקשים פחות. ביישובים מתפתחים או בערי פריפריה. שם הם מצליחים למצוא לעצמם נכס בגודל הולם ובמחיר סביר.

פרויקטים בערי המרכז

אם כי יש מי שלא מוכן לוותר על מגורים באזור המרכז. אנשים אלו מחפשים לעצמם בית במקום מרכזי אליו הם רגילים ובו הם מעוניינים לקבוע את משכנם. יש את האופציה של מחיר למשתכן. זו תכנית שנועדה לספק למשפחות צעירות אפשרות לרכוש דירה במחיר הגיוני. כמובן שרק מי שעומד בתנאי הסף יוכל ליהנות מתכנית זו ולהיכנס להגרלות. כמו כן יש פרויקטים רבים של בניה ויזמות באזורים שונים ברחבי הארץ, כאשר רוכשים דירה על הנייר המחיר עשוי להיות נמוך יותר ואולי אפשרי. אם כי יש לזכור להוסיף לעלות הנכס גם את חודשי ההמתנה בהם תשלמו ככל הנראה שכירות עבור דירת מגורים.

אכן, רכישת דירה זה עסק לא פשוט בעידן הנוכחי, אבל במקום לחכות שמשהו יקרה – עשו את הצעד האמיץ שלכם.

המידע באדיבות אתר תיווך1 – תיווך בראש אחר.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא