גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

האם שימוש במדפסות תלת ממד עשויות לפגוע בעסקים קטנים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עסקים קטנים ובינוניים אשר מקימים לצורך שיווק ומכירה של מוצרים אשר העסק עומד מאחוריהם, הם עסקים אשר לא תמיד קל להם לשרוד בעולם העסקים. בעוד שהרעיון בנוגע למוצרים אותם העסק מעוניין להציע, הוא רעיון טוב אשר יכול להיות במקרים רבים גם מהפכני, הרי שלא מעט עסקים נתקלים בקשיים כלכליים כאשר הם נדרשים לייצר את המוצרים לצורך שיווק ומכירה שלהם, בשיטות הייצור הסטנדרטיות, בכמות הרלוונטית לצורך הפצה ושיווק. כיום, באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של הדפסת תלת ממד בחברת פריטק מדפסות https://www.fritech.co.il, עסקים קטנים ובינוניים יכולים ממש את מטרותיהם בתחום ייצור המוצרים והשיווק שלהם לקהל הרחב בצורה קלה יותר, נוחה יותר, מהירה יותר ובעיקר: זולה יותר.

מהי הדפסת תלת ממד למוצרים

הדפסת תלת ממד היא שיטה טכנולוגית חדשנית לצורך ייצור מוצרים. בעוד שהמדפסת הרגילה והמוכרת היא מדפסת המדפיסה על דף מלל כתוב או תמונה, באמצעות זריקת דיו, הרי שמדפסת תלת ממד מבצעת את תהליך ההדפסה באמצעות הוספת שכבות. מדובר בתהליך ייצור לכל דבר. באמצעות תכנית מפורטת אשר נכנסת למדפסת הנוגעת להדפסת המוצר הרלוונטי ובאמצעות שימוש בחומרי הגלם הנחוצים לייצור המוצר בתהליך ההדפסה, הרי שהמוצר יופק בצורה יעילה, קלה וכמובן, זולה הרבה יותר מתהליך ייצור הרגיל שבו נוצרים מוצרים. מדובר בשיטה טכנולוגית אשר בעתיד הקרוב תהווה תחליף ראוי לשיטות הייצור הישנות של מוצרים. כמובן שעם כניסתה של שיטת ההדפסה בתלת ממד לצורך ייצור מוצרים, המרוויחים העיקריים מכך הם בעיקר: עסקים קטנים ובינוניים.

כיצד תקדם מדפסת תלת ממד עסקים קטנים ובינוניים

כאמור, לא מעט עסקים קטנים ובינוניים קמים בעקבות מוצר חדשני או מוצרים חדשניים אשר הם חשבו עליהם והם מעוניינים להציע עבור הציבור הרחב. תהליך הייצור הסטנדרטי של המוצרים איננו תהליך זול או פשוט. מדובר בתהליך יקר, אשר אורך זמן רב. סיוע של פריטק הדפסות תלת ממד לצורך תהליך ייצור המוצרים של עסקים קטנים או בינוניים, תסייע להם להפיק את המוצרים שלהם בשיטה קלה, מהירה וזולה יותר. מדובר בדבר שיחסוך להם מאוד בעלויות ויסייע להם לצלוח את התהליך ולהרוויח ממנו.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא