גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה מומלץ למכור את הרכב לפירוק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כאשר רכב מושבת או אינו תקין לצורך עליה על הכביש מסיבות שונות, אחת האפשרויות העומדות לפניכם הינה למכור אותו לצורך פירוק. ניתן למכור את הרכב לצורך פירוק בעיקר לסוחרי רכב פרטיים או בעלי מגרשי רכבים אשר קונים את הרכבים המושבתים לצורך פירוק החלקים התקינים ומכירתם, ואת חלקי הברזל והמתכת של הרכב ניתן למכור לצורך מחזור.

מכירת רכבים לפירוק איננה משתלמת רק במקרה שהרכב ישן מידי או שלא יהיו לו קונים. משתלם למכור גם רכבים חדשים לפירוק כאשר הרכב עבר תאונה קשה ונפגע בשלדה ברמה שאי אפשר או לא משתלם לתקן.

כאשר הרכב שלנו כבר ישן ונסענו אתו הרבה מאוד קילומטרים, לא תמיד כדאי להשקיע ולתקן אותו כדי שיחזיק עוד שנה או שנתיים, ניתן למכור אותו לפירוק כך שישמש לצורך תיקון רכבים אחרים על ידי שיפוץ החלקים התקינים של הרכב. בעת מכירת רכב לצורך פירוק ניתן לקבל עסקאות משתלמות. שווי העסקה תלוי כמובן בסוג הרכב, גילו ומצב תקינותו.

אנשים רבים בוחרים למכור את הרכב שלהם לצורך מחזור הברזל שבשלדה. זוהי אופציה משתלמת במידה וברכב כמעט ואין חלפים תקינים אך מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתעסקת בתחום של פירוק רכבים כדי לברר את שווי מכירת הרכב לפירוק לפני שבוחרים באופציה של מכירת הרכב לצורך מחזור של מתכות. במידה והרכב נוסע אך מקרטע, כנראה שניתן למצוא בו חלקים טובים. במידה והרכב מושבת לחלוטין זהו נושא המצריך בדיקה.

מה קורה אם הרכב מושבת

במידה והרכב מושבת וממתין כבר תקופה ארוכה מחוץ לבית, עולה השאלה, איך משנעים אותו לפירוק או למחזור? במידה ומוכרים את הרכב לפירוק, הרי שכחלק מהעסקה תמורת הרכב צריכה לכלול את עלויות השינוע שלו שכנראה יכללו את גרירתו.

תהליך המכירה לפירוק

בעברה ניתן היה לקבל מענק מהמדינה על סף 3,000 ₪ בעת מכירת הרכב לפירוק. חוק זה בוטל בשנת 2012. גם היום, כאשר מוכרים רכב לפירוק חשוב מאוד לבצע את התהליך הבירוקרטי. במידה ולא תעדכנו את הרשויות על מכירה זו, תמשיכו לקבל הודעות ותחויבו על אחזקת הרכב.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.