גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

במה סקרים טלפוניים יכולים לתרום לעסק שלי?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עסק אשר לא מכיר את הלקוחות שלו הוא עסק אשר נמצא בבעיה חמורה. פעמים רבות מנהלים לא מנוסים עונים לשאלה מי הוא קהל הלקוחות שלכם בתשובה שכולם הם הלקוחות של העסק שלנו. אך אתם צריכים להבין כי זוהי טעות וכל עסק צריך לפלח את הלקוחות שלו ולא רק זאת אלא גם להבין בדיוק מי הם הלקוחות ומה הם רוצים לקבל, איזה מוצר הוא הכי טוב בשבילם, מה הם חושבים על המתחרים, באיזה מחיר הם מוכנים לקנות את  המוצר או השירות שלכם ועוד ועוד שאלות. עליכם להבין כי הדרך היחידה לברר את כל הפרטים המאוד חשובים הללו היא לבצע סקרים טלפוניים. סקר זה הוא הדרך הכי טובה לדעת כמה שיותר פרטים על העסק וזהו משהו שאתם צריכים להפנים ולקחת בחשבון אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בצורה מושלמת, הקליקו כאן לפרטים http://www.geokg.com/telephone-surveys.

מדוע לא כדאי לבצע סקרים ללא עזרה של חברת סקרים?

אתם לא תעלו על הדעת לעשות מסע פרסום ללא ללא חברת פרסום, אין דבר כזה לנהל את ספרי העסק ללא משרד רואי חשבון וזה ברור כי בשביל ייעוץ משפטי אנחנו צריכים לפנות אל משרד עורכי דין. על רקע זה יש לציין כי דבר זה נכון גם כאשר אנחנו מדברים על סקרים טלפוניים. אתם צריכים להבין כי אי אפשר לבצע סקר ללא חברת סקרים וזאת מכיוון שהדבר דורש מומחיות אדירה. זה לא מספיק לערוך סקר עם יותר משלושים משתתפים אלא אנחנו צריכים להבין בדיוק מי הם המשתתפים והאם הם תואמים לקבוצת היעד שלנו ויש עוד אלף ואחד דברים שאנו צריכים לברר ואת זאת רק חברת סקרים יכולה לעשות.

האם העלות של עריכת סקר היא גבוהה?

עליכם להבין כי העלות של עריכת סקר ממש לא צריכה להטריד אתכם וזאת עקב העובדה כי בסקר אתם מגלים תובנות מדהימות על העסק שלכם. יש אינספור מקרים של מנהלים אשר שינו את האסטרטגיה של החברה בגלל סקר או דווקא המשיכו באסטרטגיה בעקבות סקר מקצועי שהזמינו ועל כן העלות של סקרים ממש לא צריכה להטריד אותכם אל מול היתרונות העצומים של סקר.

אולי יעניין אותך גם!