גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

באיזה ביטוח לבחור?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ישנן הרבה אפשרויות כשבאים לבחור ביטוח. על פי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עומדת ההוצאה הממוצעת על הביטוחים השונים על כ17% מהוצאות משק הבית. מדובר בהחלט בנתח משמעותי וחשוב לבחון על מה הולכת ההוצאה הזו והאם אכן נכון לשלם על הביטוחים שעליהם בחרנו לשלם.

קיימים הרבה מאוד סוגים של ביטוחים (ראו באתר https://www.fresh-concept.co.il) וכל אחד זקוק לביטוח המתאים לו ולצרכים שלו. אי אפשר לומר כי ישנו ביטוח אחיד שהוא הכרחי עבור כולם. כאשר הבחירה בפוליסה הנכונה נעשית בחכמה, הרי שמדובר בהשקעה באפיק הנכון.

איזה ביטוח כדאי לבחור?

ישנם כמה וכמה ביטוחים שהם חשובים עבור כולם. נציין את החשובים שבהם.

אובדן כושר עבודה

כל עובד עלול למצוא את עצמו יום אחד כשהוא מאבד את כושר העבודה שלו. זה יכול לקרות בעקבות תאונה של שנייה אחת. זה גם יכול קרות בעקבות מחלה כאשר עקב כך ימצא העובד את עצמו מאבד את כושר העובדה לתקופה זמנית או אפילו לצמיתות. הביטוח לאובדן כושר עבודה הוא ביטוח נחוץ במיוחד והוא עשוי לתת מענה מושלם בכל המקרים מן הסוג הזה. הביטוח יכסה על אובדן הכושר באמצעות קצבה עד שהמבוטח יחזור לאיתנו או לחילופין עד לגיל פרישה.בביטוח מהסוג הזה כדאי לדעת שיש גם ביטוח ייעודי לעובדים שיכול להתאים לקבוצה, מה שמעניק יתרונות רבים מול פוליסה של עובד אחד.

ביטוח חיים

ביטוח חיים – ריסק זהו ביטוח למקרה מוות. מדובר בביטוח אשר מבטיח קצבה שתשולם למשפחה בכל מקרה של מוות. המטרה של הביטוח הוא לשמר את המצב של משק הבית גם לאחר פטירתו של בן המשפחה. עם השנים הולכת ועולה כמובן עלות הביטוח והוא משתנה גם בין גברים ונשים. מובן שהוא גם יהיה מותאם למצב הבריאותי של המבוטחים.

חשוב לדעת כי במקרה של הורים גרושים, חשוב מאוד לבטח את הילדים ברכישת ביטוח חד פעמי.

חיסכון פנסיוני

החיסכון הפנסיוני הוא גם כן ביטוח חשוב מאוד והוא למעשה מבטיח כי עם גיל הפרישה יוכל המבוטח להמשיך להתקיים מהכנסה קבועה בהתאם להפרשות הפנסיה אותם הפריש משך כל השנים בהם עבד ולהיות שקט מבחינה פיננסית.

ביטוח סיעודי

אף אחד אינו רוצה למצוא את עצמו נתון לחסדי הזולת. זה עלול לקרות חלילה בכל גיל. מסיבה זו חשוב מאוד לדאוג לביטוח סיעודי.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.