גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

עיניין של טיימינג: מתי הזמן הכי טוב לפרסם בפייסבוק?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בחודשים האחרונים אנחנו רואים כי פייסבוק נקלעה לשורת מבוכות אשר הורידו את מחיר המניה בצורה דרמטית. די אם נזכיר את פרשת קיימברידג' אנליטקה או את פרשת הפרטיות בכדי שתבינו על מה אנחנו מדברים. אך כל הפרשות הללו לא מצליחות להסתיר את העובדה כי עדיין מיליוני אנשים בישראל ובעולם משתמשים בפייסבוק וכי האנשים הללו נמצאים באתר זה הכי הרבה זמן אל מול כל האתרים האחרים באינטרנט. על כן ניתן לומר כי כדאי מאוד לפרסם בפייסבוק וכי זהו הצעד החכם ביותר שיש. אך עליכם לדעת כי פרסום בפייסבוק הוא עניין של טיימינג וזהו משהו שצריך לקחת בחשבון. עליכם גם להבין כי הטיימינג תלוי במידה רבה בשאלה מיהו קהל היעד שלכם כאשר ברור כי יש הבדל בין פרסום לפנסיונרים ובין פרסום לנערים או נערות ועל כך יש לתת את הדעת.

האם פרסום בפייסבוק עדיף על פרסום בגוגל?

פעמים רבות עסק מסוים יתלבט בין פרסום בפייסבוק ובין פרסום בגוגל וירצה לדעת היכן מבין השניים יהיה יותר כדאי לו לפרסם. אם כן אנחנו חייבים לציין כי אין כאן תשובה אחת ויחידה וכי כל מקרה הוא לגופו. אם למשל אתם עוסקים בתחום התיקון כמו חשמלאות או אינסטלציה אזי ברור כי הרבה יותר כדאי לכם לפרסם בגוגל. לעומת זאת אם אתם בתחום אחרים מאוד יכול להיות שעדיף לכם לפרסם בפייסבוק. כל מי שנותן לכם תשובות חותכות מבלי לבחון את החברה שלכם קודם, את קהל הלקוחות שלכם ואת המתחרים שלכם פשוט עושה עבודה רשלנית וספק רק אם הקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי כפי שהוא היה יכול להיות.

כיצד אגדיל את הסיכויים שלי להצליח עם פרסום בפייסבוק?

עליכם להבין כי הדרך הכי חכמה לפרסם בפייסבוק (וגם בגוגל) היא עם חברה המתמחה בכך מכיוון שחברה זו תגדיל את הסיכויים שלכם לפרסם ותבצע עבודה ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר פרסום שתבצעו באופן עצמאי וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו לעומק ולקחת אותו בחשבון.

קראו גם: יתרונות של שיווק בפייסבוק לעומת אמצעים אחרים

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא