גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

נוטריון לאנגלית – מתי אנחנו זקוקים לו?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הרבה ישראלים מתעניינים בלימודים בחוץ לארץ וכך הם למעשה מתבקשים להציג מסמכי רישום מסוימים. המסמכים הללו הם מסמכים שחייבים לעבור תהליך של תרגומים עבור המדינה שדורשת ובדרך כלל מדובר באנגלית כי הלימודים הם או בארצות הברית, או באנגליה. יש אפשרות לבצע תרגום באופן עצמאי אבל בהחלט מומלץ לבצע את התרגום הספציפי הזה דרך מתרגמים מקצועיים ומוסמכים. יש פתרון אפילו יותר יעיל, לשכור את שירותיו של עורך דין נוטריוני ואם אנחנו ממש רוצים להיות יעילים, לשכור את שירותיו של עורך דין נוטריון לאנגלית שמסוגל לבצע את התהליך בצורה קלה שתסייע על ביצוע הפעולה ההפוכה למען תושב ישראלי שמגיש את המסמך בחוץ לארץ.

שירות מהסוג הזה אפשר להשיג אצל עורך דין שמשמש גם כעורך דין נוטריון ולמעשה, זהו שירות שכל אחד מאתנו נצטרך אותי מתישהו בין אם אנחנו בחוץ לארץ ובין אם אנחנו בישראל.

שירות זה מוענק על ידי עורכי דין נוטריוניים בכל העולם ולכולם בין אם מדובר בעולים מבריטניה או מארצות הברית שזקוקים למסמכים בשפה האנגלית לאישור, תרגום וכד' ובין אם מדובר בעולים ממקומות אחרים הנדרשים להגיש את המסמכים בשפה האנגלית. הצגת המסמכים נדרשת על פי הבירוקרטיה בארץ ולכן פעולות מהסוג הזה הן פעולות שכדאי לשכור עבורן את שירותיהם של עורכי דין נוטריון לאנגלית על מנת לקיים את הפעולה ההפוכה למסמכים שהתושב הישראלי יגיש למדינות בחו"ל.

נוטריון – אתם יודעים שזה חשוב לכם

לא מעט מסמכים הנכתבים בשפה האנגלית הם מסמכים שנדרשים להצגה במוסדות שונים בשל הבירוקרטיה ועל כן קיימת סיבה טובה לשכור שירות של עורך דין נוטריוני על מנת לבצע טיפול מתאים בתרגום מסמכים מהסוג הזה. כדאי כמובן לבדוק שעורכי הדין ששכרתם אכן מומלצים ובעלי ההסמכה המתאימה לכך.

החותמת הנמצאת על המסמכים המתורגמים והמאומתים על ידי עורך הדין הנוטריוני היא חותמת ה'אפוסטיל' השייכת למשרד החוץ. חלק מהמדינות החתומות על אמנת האג מסתפקות אף בחותמת זו ובאימות נוטריון לאנגלית.

איך תזהו נוטריון לאנגלית

אחרי שבעצם למדנו שלא כל עורכי הדין הם עורכי דין מוסמכים לעסוק כנוטריון ועל מנת להיות כאלו עליהם לעבור מבחן מטעם משרד המשפטים ומטעם לשכת עורכי הדין וכל זאת אך ורק אם יש להם וותק של מעל 10 שנים כדאי שנדע שאחרי כל התהליך הזה עליהם לדעת לאמת, לאשר ולנסח בצורה מתאימה מסמכים משפטיים בהתאם לדרישות הבירוקרטיות הספציפיות.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים