גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איתור ביטוחים בקלות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רבים מאתנו מחזיקים בביטוחים מסוגים שונים: ביטוח חיים, פנסיה ופוליסות למיניהן. הביטוח הוא כלי חשוב מאוד ומומלץ שלא לוותר עליו גם במקרים של ביטוח דירה, טיולים בארץ ובחו"ל וכמובן כל ציוד יקר שיש לכם ואתם מעוניינים להגן עליו. למרות כל זאת, ישנם מקרים בהם בעל הביטוח הלך לעולמו והשאיר אחריו כספים שנמצאים בידיהן של חברות ביטוח שונות. איתור ביטוחים  הוא משימה מאתגרת, שכן קיים צורך להבין כיצד המערכת פועלת, יש להציג מסמכים שונים ואישורים שלא תמיד קל להשיג אותם. לעיתים מדובר על סכומי כסף גדולים ששוכבים שם איש לא יודע על קיומם.

איך ניתן לאתר את הביטוח?

ישנן חברות מקצועיות אשר עוסקות בתחום של איתור כספים אבודים בכללם ביטוחים או קרנות שבבעלותכם או בבעלות של קרוב משפחה. מומלץ לפנות לחברות מסוג זה ולקבל את כל המידע הדרוש בכדי להשיג את הכסף שלכם. ישנם גם אתרים ייעודיים אשר מאפשרים חיפוש מקוון של מידע אודות ביטוחים שונים.

נוסף על כך, במהלך איתור ביטוחים יש להביא בחשבון את העובדה שחיפוש מקוון לא תמיד יעניק לכם את התוצאה הטובה ביותר, ועל כן כדאי לפנות לחברה שתבצע את החיפוש למענכם. חיפושים מסוג זה יכולים לערוך כמה ימים ובסופם תקבלו דוח מפורט של כל החשבונות ששייכים לכם או לקרובי משפחה כך שתוכלו לפנות אל כל גורם ולבקש את הכסף.

חשבונות בלתי פעילים בחסכון פנסיה לפרישה

ניתן גם לאתר ביטוחי פנסיה, קרנות גמל וחשבונות לא פעילים נוספים. אין זה משנה אם הם מיועדים לפרישה לפנסיה או על תקן ביטוחי מנהלים. גם קרנות השתלמות שונות ניתן לגלות ולקבל מידע על פוליסות ביטוח למקרי מוות.

חשבון בלתי פעיל הוא למעשה כל חשבון שלא הופקד בו או נמשך ממנו כסף במהלך שנה תמימה. הביטוח עשוי להיות ותיק מאוד וככל שמדובר על תקופה ארוכה יותר. כך ייתכן שהוא יניב לכם כסף רב יותר. אם קרוב משפחה נפטר אז תוכלו למצוא מידע על חשבונות או פעילויות פיננסיות שונות. כמו כן, מוצרים שונים עשויים לכלול גם כיסוי ביטוחי למקרה של פטירת קרוב משפחה אשר יעניק לכם הקצבה חודשית או חד פעמית.

אולי יעניין אותך גם!

ארבע יתרונות של גט ברבנות

גירושין, בדרך כלל נצפים מבעד לעדשה של מצוקה, יכולים לפעמים להביא יתרונות בלתי צפויים, במיוחד בהקשר הייחודי של הרבנות. למרות שהאתגרים נידונים