גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

דירות בחריש

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לפני מספר שנים הוקמה העיר חריש, דרומית ליער עירון, באזור השרון. העיר הוקמה על שרידי קיבוץ חריש אשר ננטש בתחילת שנות התשעים. במקור העיר תוכננה להיות מיועדת לכלל האוכלוסייה, אך בסוף העשור הקודם, החליט משרד הבינוי והשיכון להפוך את העיר לחרדית ולייעד אותה לאוכלוסייה זו בעיקר. תביעות של תושבי העיר החילוניים, שינו את המגמה ונקבע שזו תהיה עיר מעורבת.

הבעיה היא, שבמשך השנים, אף על פי שנבנו בעיר לא מעט מבני מגורים, מסיבות שונות, נותרו בה לא מעט דירות אשר מיועדות למכירה, לא מאוכלסות. ההנחה הרווחת היתה, שיעברו אליה זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים, אשר ירצו להתרחק מאזור המרכז, בין היתר בזכות העובדה שהיא ממוקמת באזור מאוד יפה ומרשים, קרוב לכביש 6, מה שמאפשר כמובן להגיע מהעיר לכל מקום בצורה נוחה.

כיום, כל מי שמחפש דירות בחריש, לא יתקשה למצוא, בין אם זה לצורכי מגורים ובין אם זה לצורכי השקעה. במהלך השנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות מגמה חיובית של הגירה אל העיר, בין אם זה בגלל שכל העניינים המשפטיים שהיו קשורים למקום, נגמרו, ובין אם זה בזכות העובדה שהעיר התפתחה ויש בה תשתיות מאוד איכותיות. צריך לזכור, מדובר בעיר חדשה. אין הרבה ערים כאלה בישראל. אז התושבים לא צריכים להתמודד עם תשתיות ישנות ודברים מוכרים להם מערים ותיקות.

בשביל למצוא דירות בחריש, כאמור, לא צריך ללכת רחוק מדי. אפשר להיעזר במתווכים שמכירים את העיר ועובדים בה, אפשר להיעזר גם באתרים שונים שמציעים ומספקים דירות שונות למכירה. מי שמעוניין יכול לרכוש דירה למגורים, וכן הוא יכול לרכוש דירות להשקעה, מתוך הנחה סבירה, שעם הזמן יהיה לו קל להחזיר את ההשקעה.

צריך לציין עוד נקודה, מדובר על עיר שיש בה לא מעט אתרי בנייה חדשים אשר מוצעים מכרזים עליהם, כך שאפשר לגשת אל כל אחד מהם ולנסות לזכות במכרז שמתאים לצרכים וליכולות הכלכליות שלנו. בהתאם למה שאנחנו מחפשים, מבחינת סוג וגודל הדירה, ובהתאם לתוכניות העתידיות שלנו לגביה, בין אם זה למגורים או השקעה.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא