גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ככה עושים עסקים ב 2018

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם בעבר חשבונייה ומדפסת היו מספיקים לניהול עסק, כיום בעולם טכנולוגי מתקדם, עסקים החלו להתנהל קצת אחרת. בימינו אנו, כדי לייצר סביבת עבודה פרודוקטיבית יותר, כדי לעבוד ביעילות לתקשר עם גורמים חיצוניים ולחסוך בזמן, כסף ומשאבים – נעזרים בעלי עסקים בשלל פלטפורמות וטכנולוגיות מתקדמות.

בעלי משרדים, עסקים, ארגונים וחברות יודעים כי הם יצטרכו להצטייד בלא מעט טכנולוגיות ועזרים כדי שהעסק שלהם יעבוד, יתנהל נכון ואף יגדל ויהיה פרודוקטיבי יותר.

אז איך עושים עסקים בשנת 2018? הנה כמה אלמנטים שכל בעל עסק חשוב שיכיר:

מערכות ארגוניות בהתאמה אישית – ארגונים גדולים, משרדים, רשתות וחברות כולם חייבים במערכות ניהול ארגון חכמות המותאמת לצרכי הארגון. כיום חברות תוכנה מבצעות התאמות מושלמות של תוכנות לניהול הארגון שמייעלות את הקשר בזמן העבודה, מאפשרות מעקב, סנכרון וחסכון בזמן.

בנוסף ישנן מערכות המותאמות לארגון שנועדו לאישוש מהיר של מערכות ממוחשבות בעת קריסה ובכך חסכון בזמן, כמו גם אבטחת מידע ואבטחת התכנים בארגון.

שימוש באפליקציות חכמות – אפליקציות לניהול זמן, אפליקציית מדידת עבודה, ניהול מלאי, ניהול שעון נוכחות ועוד: כולן כאלה המסייעות לעובדים ולמנהלים לעבוד נכון יותר ויעיל יותר. כיום ישנן שלל אפליקציות חינמיות להורדה לנייד שכל בעל עסק זקוק להן על מנת לעבוד חכם ונכון.

ניהול בשלט רחוק – קבלת מידע און ליין לנייד, קבלת דיווחים בזמן אמת, שימוש באיי מייל מכל מקום, אחסון בענן וגישה לתכנים מהנייד, כל אלה ואחרים הופכים את ניהול העסק לקל הרבה יותר. באמצעות קבלת מידע און ליין, שמירה של קבצים ותכנים בטכנולוגיית בענן תוך שימוש בתוכנות מתקדמות כאלה ואחרות – ניתן לייעל את העבודה.

פתרונות תקשורת -בנוסף לכל אלה, ישנן גם פתרונות תקשורת חכמות כמו מרכזיית IP, מרכזייה בענן, שימוש במסופונים, טאבלטים ושלל מכשירים בטכנולוגיות מתקדמות.

לסיכום, שימוש בתוכנות, פלטפורמות, טכנולוגיות ומערכות מתקדמות – ישפרו מאד את אופן העבודה בבית העסק וייסעו לכם לחסוך בזמן, כסף ומשאבים.

אולי יעניין אותך גם!

שיקולים חשובים להפלה יזומה

הפלה יזומה היא הליך רפואי משמעותי שרבים פונים אליו כחלק מבחירותיהם בתחום בריאות הרבייה. הוא מוקף בהשקפות רפואיות, אתיות ומשפטיות שונות והוא