גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הובלות קטנות והמחיר עוד פחות – הובלה בבת חפר

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מכירים את הסיטואציה אשר בה אתם רוצים להעביר ספה שרכשתם או מיטה גדולה וכבדה ואתם פשוט לא מוצאים את האיש שיעשה את זה עבורכם? החנות לא מציעה שירותי הובלה ואתם פשוט תוהים מה בדיוק עליכם לעשות? אז אם הגעתם עד לכאן, אתם בדיוק במקום הנכון.

ישנם מקרים רבים אשר בהם אנחנו מוצאים את עצמנו בחנות רהיטים או לחילופין בחנות למוצרי חשמל ואנחנו רוצים לקחת אתנו את המוצר שרכשנו ואין לנו דרך לעשות את זה. החנות לא מציעה שירותי הובלה וגם אם כן מדובר בשירות שהוא יקר להחריד ואנחנו רוצים למצוא פתרון אחר. מה עושים? אז כאן בדיוק המקום ליהנות משירות מעולה של הובלה מקצועית אשר תבוצע על ידי צוות מקצועי ומיומן אשר ידאגו כי המלאכה תתבצע באופן הנכון ועל הצד הטוב ביותר. והמחיר אם שאלתם? גם הוא יהיה מעולה!

מחיר מעולה לשירות מעולה עוד יותר

כולנו גדלנו על המיתוס שאומר שעל מוצר טוב או על שירות טוב צריך לשלם. אם אנחנו לא רוצים להתפשר, אנחנו צריכים לפתוח את הכיס. אך כאן אנחנו באים לנתץ את המיתוס. יש אפשרות ליהנות משירות מעולה מבלי לשלם עליו מחיר מופרז. הובלות של אנשי מקצוע לא חייבות להיות יקרות והמחיר הזול לגמרי לא יפגע באופי השירות ובאיכות שלו.

הובלה בבת חפר – בלי להתפשר על המקצועיות

כאשר אנחנו מדברים על שירותי ההובלות של אבי הובלות בבת חפר, אנחנו למעשה מדברים על שירות מקצועי של צוות מיומן ומנוסה אשר מציע את השירות באופן בלתי מתשר תוך הקפדה מלאה על רווחת הלקוח מכל הבחינות. זה כולל את הביטוח הנמלא על כל התכולה אשר אותה היא משנעת, זה כולל את האמינות והאחריות המלאה על התכולה כאשר הלקוח יכול להיות רגוע ובטוח לגמרי כי כל מה שהוא שולח יגיע בשלום אל היעד.

הלקוח הוא המלך

אצלנו שמים דגש על שירות אדיב במיוחד כאשר הלקוח הוא המלך. הוא ייהנה מליווי מקצועי של צוות שיטפל בתכולה המשונעת באופן הכי אחראי והכי מקצועי על מנת שהכול יבוא על מקומו בשלום ובשלמות!

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.