גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שם לעסק – המשמעות שלו עבורנו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יש הסבורים ששם של אדם או של עסק, אמור לאפיין אותו, השם שלו הוא תעודת הזהות שלו, הוא הכל. יש מי שרוצה ומצפה ששם, יהיה בעל משמעות שהאדם או העסק שנושאים אותו, יתאימו לו. זו לפחות התקווה.

כשאנחנו בוחרים שם לעסק שלנו, מן הסתם יש לנו הרבה יותר שליטה, על המשמעות שלו וכן על היכולת שלנו לממש את הרעיון שהעסק אכן יתקיים על פי אותה משמעות. זאת להבדיל מהשם שניתן לנו, אשר אין לו תמיד יכולת לשלוט בדברים האלה.

כאשר אנחנו בוחרים שם לעסק, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שזה מה שהלקוחות והספקים רואים לנגד מול עיניהם בכל מקום בו אנחנו מופיעים, אבל יותר מזה, השם הוא הרבה יותר ממילה, מביטוי, הוא מייצג ומאפיין את העסק, בוודאי אם הוא הופך להיות מותג. למשל, אם אנחנו רואים את השם אפל, קוקה קולה או פייסבוק, ברור לנו מה כל אחד מהשמות הנ"ל מייצג, אנחנו יודעים למה כל אחד מכוון. לכל אחד מהשמות, יש משמעות ברורה, וזה נכון גם לגבי עסקים שהשמות שלהם הם המצאה ולא מילה אמיתית.

הסיבה לכך היא, שעם הזמן נוצקה משמעות לשם, דרך הפעולות של החברה, דרך המוצרים והשירותים שלה, מה שהיא הביאה לעולם, האמינות שלה ועוד. כל דבר כזה הוא בעל חשיבות, לכן אנחנו צריכים לקחת בחשבון, שהשם של העסק שלנו הוא בעל משמעות, בוודאי אחרי שאנחנו יוצקים אותה לתוכו דרך הפעילויות השונות שאנחנו מבצעים.

המשמעות של השם עבור העסק שלנו היא רבה, ולכן חשוב גם לא לבחור בשם גנרי ומצד שני, גם לא בשם מסובך מדי. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את העובדה שאנחנו רוצים שאנשים ישתמשו בשם של העסק שלנו, אנחנו רוצים שנוכל להשתמש בו לצורכי פרסום ושיווק, אנחנו נרצה להדפיס אותו על מוצרים שונים.

לכן, עלינו לבחור שם לעסק שנוח לזכור אותו ונוח להשתמש בו לצרכים שונים, בצורה אפקטיבית וטובה. כך נוכל ליהנות ממנו בכל דבר שנעשה ובכל מקום בו נרצה להדפיס אותו.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.