גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

על קופות ממוחשבות לחנויות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קופות ממוחשבות לחנויות זהו מוצר חובה. אנחנו כבר לא מסוגלים לדמיין לעצמנו את החנויות ללא הקופות הרושמות. הקופות הללו מעניקות הן ללקוח והן לחנות את המידע המלא בדבר הקנייה אותה ביצעו כאשר ישנה שליטה מלאה על כל הנעשה. ניתן לציין כי הודות לקופות הרושמות נהנים כל הצדדים מאמינות גבוהה ואפס טעויות!

קופות ממוחשבות לחנויות, קופות שעושות סדר בחנות.

קופות ממוחשבות הן קופות שמכילות הרבה מאוד מידע. הקופה לא רק מחשבת ללקוח כמה עליו לשלם כפי שהיה בתחילת הדרך כאשר הקופה הרושמת החליפה בסך הכול את המחשבון. הקופות הממוחשבות מציעות היום הרבה מעבר לזה. לא לחינם אנחנו עדים לביקוש הרב לקופות הרושמות הללו כאשר אין כיום חנות שמוותרת על הקופה הרושמת של ברק קופות www.barakk.co.il.

מה מציעות הקופות הרושמות של היום?

הרבה יותר מקופה רושמת

אז נכון שהשם של הקופה נותר כמו שהיה. אך למעשה מציעה לנו הקופה הרושמת הרבה יותר מאפשרות לחישוב ועריכת חשבון ללקוח.

  • פרטים מלאים – הקופות הממוחשבות של היום מכילים מידע מלא על כל מוצר שנמצא בחנות. כאשר לקוח רוכש מוצר, הוא יקבל את הפרטים המלאים של אותו מוצר בחשבונית כך שאם הוא ירצה לבדוק ולעבור על החשבונית הוא יוכל לראות בבירור מה הוא קנה וכמה עלה כל מוצר. הדבר אף יסייע לו כאשר הוא ירצה לבצע החלפת מוצר כלשהו כאשר הפירוט המלא יסייע גם לו וגם לחנות לאתר את המוצר המוחלף.
  • ניהול מלאי – כשאר מדובר ברשת גדולה או אפילו ברשת בעלת סניפים רבים, ניתן יהיה לשלוט על הכמויות ועל המלאים באמצעות התוכנות הממוחשבות המותקנות ומעודכנות בכל הקופות הרושמות.
  • דוחות כספיים – מובן שכאשר הכול מופיע במחשב של הקופה הרושמת, קל הרבה יותר לנהל ולהפיק את הדוחות הכספיים של העסק. כך שהעסק כולו יתנהל באופן הרבה יותר מסודר.
  • חיבור לקורא ברקוד ולמשקל – הקופות הרושמות מסוגלות לקרוא ברקודים של מוצרים ולהזין את המידע במחשב. הם מחוברים למשקל המזין את המידע ישירות למחשב וכך למעשה ניתן לערוך ללקוח חשבון שיכיל את כל המוצרים אותם רכש בלי כל קושי.

קראו גם:

מה זה מוצרי פרסום ואיך הם יכולים להועיל לשיווק העסק?

אימון אישי מומלץ לבעלי עסקים

אולי יעניין אותך גם!