גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

העברת מסרים לעובדים באמצעות סדנאות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היתרון הגדול של הכלכלה הישראלית זו ללא ספק העובדה כי העובדים שלנו הם בין החכמים, המוכשרים, הטובים והמוכשרים ביותר בעולם. לא סתם בישראל יש אחוז כל כך גבוה של אנשים אשר עשו תואר ראשון, שני ודוקטרט וזה מלמד אותנו על כך שאזרחי ישראל הם אנשים מאוד מוכשרים וטובים. אך העובדה כי העובדים שלנו כל כך טובים לא אומרת כי אנחנו יכולים לזרוק אותם סתם כך למים אלא אנחנו חייבים לזכור כי אנחנו צריכים לתמוך מאוד בעובדים הללו ולעשות הכול בכדי שהם יעבדו על פי הדרישות שלנו. על רקע זה יש לציין כי אנחנו צריכים להעביר מסרים לעובדים שבהם נראה להם מה אנחנו מצפים לקבל מהם וכיצד אנחנו מצפים שהם יעבדו. אם אם אנחנו מעסיקים את העובדים הטובים ביותר אם לא נראה להם ונעביר להם את המסר שעל פיו אנחנו רוצים שהם יעבדו העסק שלנו פשוט לא יתרומם.

איזה מסר סדנאות ODT מעבירות לעובדים?

על רקע זה יש לציין כי אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר מסר היא באמצעות סדנאות ODT. עליכם להבין כי סדנאות אלו מחזיקות יתרונות עצומים בשביל להעביר מסרים. קודם כל אתם מעבירים את המסר שלפיו אתם רוצים שהעובדים יעבדו בשיתוף פעולה ותוך תמיכה אחד בשני וזהו מסר עוצמתי. לצד זאת אתם גם מעבירים מסר שלפיו אתם מחפשים אחר מנהיגים אשר ינהיגו את הצוות ויכוונו את הפעילות שלו וזהו גם כן כלי רב עוצמה. עליכם לקחת בחשבון כי סדנאות אלו מפתחות מאוד חשיבה יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסא וזהו עוד יתרון של סדנאות אלו שלא ניתן להתעלם ממנו.

האם זה משנה כיצד הסדנה נערכת?

אך בכדי להבטיח כי הסדנאות יעבירו את המסרים הנכונים אתם צריכים לשים דגש עצום על השאלה כיצד הסדנא תיערך. עליכם לקחת בחשבון כי ככל שהסדנא תהיה ברמה יותר גבוהה כך המסרים יעברו בצורה יותר טובה וישיגו את המטרות שלהם בקלות רבה יותר ועל כן יש משמעות אדירה לשאלה מי מעביר את הסדנאות והאם הוא עושה זאת בצורה טובה.

לעוד מידע הכנסו לאתר של ריל הפקות.

אולי יעניין אותך גם!

בחינת ההטבות של מזגני Multi Inverter ו-VRF

בתחום בקרת האקלים המודרנית, האבולוציה של טכנולוגיית מיזוג האוויר הייתה לא פחות ממדהימה. בין החידושים הבולטים ניתן למנות את מערכות ה-Multi Inverter

תובנות מומחים: יסודות ניקוי ספות

ניקוי ספות הוא היבט שלעתים קרובות מזלזלים בו בתחזוקה ביתית שיכול להשפיע באופן משמעותי על הניקיון והנוחות הכללית של חלל המגורים שלך.